-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

- Ibland börjar jag fan fundera..

Av Sofie - 3 juli 2013 23:02

Om jag ens är opererad? Haha. 


Har testat mkt som är ajabaja, inga dumpningar. 

Kan dricka kolsyra utan problem, vilket jag är otroligt glad för då jag älskar kolsyrat vatten. 

Vatten kan jag faktiskt klunka, lite drygt 4-5 stora klunkar går bra.

Man skulle ju bara köra med potatis första veckorna, jag har aldrig varit ett fan att potatis, nånsin, så jag testade lite makaroner, det gick också bra.

Ska inte ens nämna vad jag provat mig på här ;) För då kommer nån moraltant och gnäller.


I början tänkte jag att varför försöker ens folk äta skit efter en Op?! 

Men lärde mig rätt fort att det går inte alltid att låta bli, för mig har det inte varit att jag är speciellt sugen, utan mer att jag testat gränserna för och se vad jag dumpar på. 


Hade ju faktiskt hellre fått ont av att äta nåt dåligt istället för att må precis som vanligt. 

Men det kan ju ändras också från och till. 



Eller jo, en liten dumpning har jag nog haft, efter att jag köpte en kebadbtallrik till mig och Jax.

Jag åt kött och grönsaker, men smakade två strips, då var det kört. 

Men även ändå så var det nog en mild dumpning, men den kändes ju. 

Sån mat har det inte varit mkt av senaste åren, kostar för mkt helt enkelt. 

Men nu var vi på festival och det var svårt att hitta på nåt bra att äta så det fick bli kebab.


Är det nåt jag är sugen på så är det en pizza, men det törs jag mig inte på just för botten och sen allt fett.


Gjorde en variant av hemmagjord pizza, med botten av Parmesan,Ägg, fiberhusk och lite grädde.

Var fan det äckligaste jag ätit, det får bli backup-mat i frysen i brist på frysta grönsaker eller nåt. Blä.


Vågen har stått still en vecka nu drygt, men nu så börjar det röra på sig igen. 

Slarvar nog och får inte i mig tillräckligt med protein, men skötte mig exemplariskt igår och tappade 1 kg på en dag direkt.. Vill inte gå ner för fort heller för allt häng som kommer bli.

Nog för att det dallrar på rätt bra redan, men det behöver ju inte bli svallvågor på kroppen när man rör sig. ;)


Imorrn börjar Power Meet, men när man bor där jag gör så har ju det varit igång sen i Måndags, då redan kom marknadsstånden upp vid Statoil på Hammarbyrampen. 

Ett jävla hallå ute på bilarna nu :D Sommar, åh härliga sommar! 


Jaxon är ju biltokig, så nu jävlar ska ungen få se på bilar imorrn ;) Tänkte skriva ; så kanske han håller tyst sen.

Men den är ju mindre trolig ;D 


Han hade närkontakt med en igelkotte häromdan också, han blev bitter när jag stoppade honom(han lockade på den som om den vore en katt) och ville klappa, han är en sån djurvän.. 

Ja om man bortser från myror då, för dom stampar han glatt på om han ser en. 


En annan försöker gå omvägar för att inte ens trampa på myror, inte det lättaste med barnvagn. 


Nä, sussa kudde.. Blir ju långhelg nu.. sen den 20:e blir det bröllop, och 26:e åker vi till Skansen :D 




#powermeet #västerås #jax #saxin #gastricbypass  #gbp #hälsa

 
 
Ingen bild

malin monstertruck

3 juli 2013 23:24

Går att göra lchf pizza,Googla recept:)

Sofie

10 juli 2013 22:26

det var det jag gjorde, smakade skit :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards