-Sax och Jax-

Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie - 11 juli 2011 20:38

För er som inte sett bilderna på FB eller kanske inte kan se dom heller. 


Så här blev det :) 


   Vardagrummet. :) 


   Sovrummet och Jaxons lilla hörna, som inte är klar ännu.. 

Av Sofie - 10 juli 2011 20:11

Ja att jag är bränd i skallen är ju ingen nyhet kanske. 

Men nu är jag solbränd, dra mig baklänges.. Röd som en kräfta.

Svider satan, gick knappt att vända på sig i sängen inatt. Aj aj. 


Igår var vi på Power Meet, åkte dit med Camilla och Petro. 

Jax fick vara hos sin Mormor över natten, han hade visst roligt där iaf. Bra det. 

Kändes jättekonstigt att inte ha han nära när jag är så van vid att han e med jämt.. 


Kom ner till Lögarängen runt 1 tror jag på dan.. 

Strålande solsken hela tiden, kanske kom 2 små moln endast. 

Träffade mkt kul folk, gammalt folk från skolan,gamla ragg.. :P 

Var mkt nötter man träffade också.. Karlarna fick man ju nästan slå bort som flugor, vet inte vad jag har för dragningskraft men medelåldern på dom som limmade på mig var väl 45 ungefär.. Men och andra sidan bryr inte jag mig om åldern heller men ska du vara 45 så borde du vara iaf LITE snygg för din ålder.. ;)


Hade iaf en riktigt trevlig kväll där, vi knatade hem, och kors i taket så hittade vi hem till mig.. Var ju inte så långt att gå, så man kanske skulle ta sig till Lögarängen och bada någon dag.. 


Vaknade imorse och mådde skitbra, var skönt. Drog i mig 15 öl och kändes ingenting av det.. Hade lika bra kunnat strunta i ölen helt faktiskt..  


Nu ska jag hoppa ner i ett bad med min brännskadade kropp, kommer garanterat inte bli skönt.. 


Puss Hej! 





Av Sofie - 1 juli 2011 23:39

Kom inte på någon rubrik. 

Åkte igår till Enköping. 

Kommer fram med tåget, och ser att dom håller på och gör något med hissen så den kunde jag inte ta ner med barnvagnen. Jävla as. 

Hade tur att n snäll kille hjälpt mig ner. 

Drog hem till Kicki och fikade, och träffade Felicia :) 

Självklart var jag tvungen att stanna på Tammerfors innan så jag fick min älskade tonfiskamacka.. Som jag har saknat SÅ ! Nom nom. 

Sen blev det fika på Tammerfors med Kina(Bettan), trevligt. Även fast hon försökte rekrytera mig till nå homeförsäljning. Hehe. 


Sen tänkte jag att jag tar en sväng på torget och  på stan för att se om man träffar NÅN man känner.. Men icke. Så jag gick hem till Camilla istället.

Aldrig varit med om sån jävla värme, jag var helt slut.. Och Jaxon var kokhet i vagnen stackarn. 


Sen åkte vi ut till Maggan och grillade, första grillningen för mig i år.. Gott var det iaf! 

Lite senare när vi kommit tillbaka till Camilla lirade vi lite Super Mario 3 på  Wii.. 

Vill också ha ett Wii hemma, eller jag skulle nöja mig med ett gammalt PS eller så faktiskt. 

Datorn har jag tröttnat på, sitter så sällan framför denna nu.. 

Kan ju vara för att det är sommar också och tokvarmt både inne och ute. 


Knatade till tåget vid 12 idag, och ser att hissen fortfarande är ur funktion och ser en lapp, dom byter ut hissen.. Från och med IGÅR till 8 Juli. Självklart, bara för jag skulle använda den. 

Så jag fick ta ur mjukliften med Jax i och knata upp med honom först för att sen gå upp med vagnen, den är så klumpig.. Tung och klumpig. 

Tyckte köpet var bra först, men jag gillar inte alls vagnen längre.

Den drar åt vänster hela tiden när man är ute med den. 


Väl hemma, kollade nya tapeterna.. Så jäkla snyggt. Dunder ! 

Så här ska möbleras om, ska bara finna energin i denna värmen också. 


Får se om man kanske orkar sig ut och ner p´å Cityfestivalen imorgon och kolla lite. 

Hörde ända hit förut från festivalen, tror det var The Ark som spelade då. 

Lät iallafall som dom, illa när det hörs hit men och andra sidan är det inte så farligt långt ner till stan från mig. 


Skulle blivit en tidig kväll, men icke. Är ju fortfarande vaken. 

Jaxon sover iaf som tur är.. Och halv 5 kommer han väcka mig så jag borde väl lägga mig själv också. 


Så, Natti Natti. 


Puss Hej !


Btw, håller på och ändrar typsnitt här på bloggen, jättebra att dom lagt till massor men drygt att man inte kan förhandsgranska skiten utan man får öppna ett nytt fömster och uppdatera så fort man ändrat.. :S Fixa förhandsgranskning hörrni! 


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards