-Sax och Jax-

Alla inlägg under september 2012

Av Sofie - 12 september 2012 21:32

Ja inte trodde jag att det skulle bli plugga för mig.

Men det kändes som det bästa alternativet just nu för mig.


Riktigt kul grupp man läser med, förutom någon enstaka som jag bara inte klarar av. 

Helt annat folk än vad jag är van att sitta och snacka med men underbara människor. 


Härliga lärare, det kan inte bli bättre :D 


På fredag blev det ledigt dock för mig, dagis är stängt då, taskigt läge men det händer ju bara 2 gånger per år, självklart att det är NU när jag pluggar, men men. inte mkt att göra åt. 


Trött som fan, men har inte ro i kroppen till att lägga mig riktigt än.

Tryckt i mig 2 nektariner och ett glas cola light då jag kom på att jag missat att äta.

Nu kom jag också på att jag missat att göra gratängen jag skulle så nu har jag ju ingen matlåda tills imorrn. Jättebra Sofie, grattis. 


Nej nu börjar jag få ont i röven av att sitta vid datorn, får hoppa ner i soffan istället. 


Följ mig på Instagram btw, där hamnar de flesta bilderna nu för tiden. Saxojax heter jag för er som inte vet.. Love it! 


Av Sofie - 12 september 2012 21:22

Jag är ju beroende av IMDB, och så fort en film iaf har över 7/10 i medel där så måste jag se den filmen.

Detta är absolut ingen genre jag egentligen gillar, men tvångstankarna kommer och bara för den ligger på över 7 så MÅSTE jag ;D Haha, ja jag är lite knäpp men det e väl knappast en nyhet ;D 



Läs mer om Lawless!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards