-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 13 september 2013

- Okej..

Av Sofie - 13 september 2013 18:35

Nu får jag väl ge mig i att vara en dålig bloggare, my god! 


Haha, anledningn till att jag inte bloggat på länge är bara för mitt tangentbord fukkar upp sig hela tiden och vill inte alls vara med på noterna när jag vill och det är drygt att blogga med mobilen :P 


Men ja.. Hänt då?


Inte mkt alls. 


-27 kg är det nu sen i Juni.

Fick sätta ihop en före/efter bild redan igår för att kunna se det själv.

Man blir verkligen som blind när man tappar så mkt vikt snabbt. 

Nu har vågen stått still nån vecka dock.


15 kg kvar till mitt stora delmål, satsar på att komma dit innan nyår iallafall, får se hur det går.

Nu har jag ju iaf en crosstrainer hemma så nu jävlar kan jag köra stenhårt på den :D 

Ägde ju en förra året men gjorde mig av med den bara för jag vägde mer än vad maxvikten var då. '

Nu ligger jag på 115 och maxvikten är 125, whoop whoop. 

:D 


Kan dock inte påstå att jag känner mig nå lättare, men det är dom små detaljerna som gör att det märks ibland.

Bada badkar gör ont, man känner varenda ben man har i röven.

Ligga på mage? Hah, what a joke, har ju visst nåt som heter revben.. Går fan inte att ligga på mage utan smärta.

Har helt plöstligt synliga knogar, haha. 

Och sen mindre bröst, the joy.. Från F-kupa till typ D på 3 månader, hur ska det sluta? :S 


Men men, det går neråt iaf.


Idag tog jag med vågen hem till morsan enbart för att jag inte ska kunna väga mig varenda morgon som jag gjord nu sen operationen, går till morsan drygt 1 gång i veckan så det får bli att väga sig då istället :D 

Lär väl få abstinens imorrn bitti utan våg ;) 

Man blir lite knäpp efter en sån här Op tror jag allt, eller ja, mer än vanligt är det lika bra att skriva innan nån yttrar sig om att jag redan var knäpp innan. 


Skulle kunna gnälla om mensvärk också, men orkar fan inte. 


Jax tittar på Bilar och äter lite chips och jag får roa mig med ett glas vatten och lite färsk ananas :D Nom nom! 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards