-Sax och Jax-

Alla inlägg under december 2011

Av Sofie - 3 december 2011 23:50

erkar inte finnas något stopp på alla sjukdomar i detta hushållet. 

Först var jag riktigt dålig, i 3 jävla veckor..Infektion OCH virus i halsen.. Yay. 

Sen blir Jax sjuk med hosta.. Börjar förhoppningsvis att bli bättre nu. 

Plus snorig, så han har inte kunnat ha nappen när han ska sova, och utan napp vill han knappt sova.. Fått kämpa rejält senaste dagarna med att få han att somna, runt 11-12 på kvällarna har han slocknat. 

Sen när han väl somnat, då får Trisse tokryck här hemma och kutar omkring så han vaknar istället. 

Förstår inte hur en katt kan vara så bråkig, första veckan han bodde här var han extremt lugn, måste varit kastreringen som gjorde att det blev totalt tvärtom. 

Han kan hålla på hur länge som helst, grannarna under lär ju undra vad jag har för djur som kutar omkring här uppe för när han sätter igång kan man tro att det är en elefant som springer omkring, dånar i hela lägenheten. 


I Torsdags hade jag besök av Josef och Sassa från Strix, som kom och kolla in lägenheten,hoppas att jag kommer med.

Skulle vara underbart att få det omgjort här, så kanske jag trivs i denna lägenheten.. Det gör jag ju inte nu direkt, ingen ordning alls bara för jag har för mkt prylar på för liten yta och inga direkt förvaringsmöjligheter. 

Så Simon och Tomas får ju GÄÄÄÄÄRNA komma hit, komsi komsi :) 

Tycker dessutom att dom är så sjukt söta ihop :)

Kollade på U.S.A´s fulaste hem idag, lite skillnad mot svenska varianten men det var kul att se. 


Igår låg Jax i soffan och reagerade när jag sa OJ, så då var jag tvungen att filma gullungen.. ;) 

Här är resultatet, och bli inte rädda av Trisses tass i ansiktet på honom, han är en snäll kisse som inte har klorna ute när han leker, han var bara ute efter gula ormen som Jax håller i .. :P 


:



Nu blir det godnatt för mig, kan ju somna sittandes här annars.. 

Puss Hej! :) 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards