-Sax och Jax-

Alla inlägg under mars 2013

Av Sofie - 18 mars 2013 19:18

Hade ju mindre aptit idag till middagen då Jax kände för att kräkas vid matbordet.
The joy.

Trodde först att han blivit dålig då han fick blodpudding hos mormor i fredags.
Extrem diarré både lördag och söndag.
Till att idag gå över till att kräkas.

Jävligt konstigt om det nu är magsjuka och jag inte blivit dålig, jag som åkt på allt han haft.
Och han kräktes bara tidigt imorse och sen innan kl 17.. känns för lite?!
Vätskeersättning dricker han iaf som tur är.

Hoppas verkligen att jag slipper åka på detta alltså..

Har bokstavligen ont i häcken bara för att vi bott i soffan om dagarna . Sittsår? ;)
Har sett många filmer dessa dagar, kollade på The darkest hour idag. Bra film även om det inte är min smak av film alls.
Hunnit ikapp alla serier också, börjat titta på en ny, Vikings. Verkar lovande iaf.

Dags att lägga sjuklingen :/

Puss hej.

Av Sofie - 5 mars 2013 21:32

Skulle ju vara trevligt.
Att träffa någon som ger det där extra pirret.
Hittills har jag sagt att jag inte har tid för sånt men vill nog ta mig tid till det.

Vet själv vilket kap jag är ;)
Skämt åsido men ja.. faktiskt.

Jag är den som gör allt för den jag tycker om.
Ändå slutar det alltid med att karln i fråga är otrogen. . Något jag aldrig kommer att kunna förstå hur man kan göra.
Om man nu känner för att vara otrogen så gör slut på förhållandet innan ffs.

Har ju inga större krav direkt.
Ett måste att han är längre än mig.
Ska väl se ut som folk iaf.
Ärv ju ett plus med tatueringar :P
Så.. vart är du?! Komsi komsi ;)

Btw. Behöver ligga ;)

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards