-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2013

- Det är dom där små sakerna..

Av Sofie - 16 oktober 2013 12:09

Som gör att jag märker skillnad på vikten nu med -30 på vågen.


  • Jag får PLATS i en gunga, yay! 
  • Helt plöstligt har jag synliga knogar, haha. 
  • Revben har jag visst också, kan fan inte ligga på mage, hur gör smala? ;) 
  • Upptäcker ben lite överallt i kroppen som då fan inte visat sig typ ever! 
  • Får plats bredvid barnvagnen i hissen istället för att backa in skiten och stå framför med röven skrapandes mot hissdörren.

Enda nackdelarna med operationen är att jag inte kan sittta ner längre stunder utan att få jätteont i häcken.. Och sen detta jävla håravfall.. Haft tur ändå som hade tjockt hår innan, men den tiden är ju över.. 

Behöver färga håret, men så länge jag tappar hår så törs jag ju inte.. 


Sen att huvudet inte hänger med, och att jag har svårt att ta till mig alla komplimanger man får. 

"Fan vad du har gått ner i vikt"

"Du har ju försvunnit, nu får du inte gå ner mera" är ju vanliga kommentarer. 

Lite svårt att stoppa vikten, den stannar när den känner för det till slut.
I mitt huvud ser jag exakt likadan ut som för 30 kg sen, ser samma människa i spegeln varje dag.
Det går för fort nedåt att man inte hänger med, lite skrämmande faktiskt. 

 

För er som läser min blogg som jag inte har på FB så lägger jag ut denna bilden här också.. 
Var dum som inte tog en Före-bild, eller ja, vi tog ju i bikini men dom bilderna behåller jag nog allt för mig själv. 


Nä nu måste jag resa på röven för nu har jag "sittsår".. Börjar bli "benig" om röven, även om jag fortfarande är överviktig.. 



 
 
Ingen bild

Lola

16 oktober 2013 12:46

bony ass hahaha ! det var det första som flög upp i huvudet på mig :)

ja dom små sakerna märks :) som jag m mina jeans, förr kunde jag bara använda mjukisbrallor, jag kunde inte stänga knappen i jeansen om jag hade tur o få plats m låren i dom ens.
men hur "vi smala" gör...ja, jag har 2 kuddar på min trästol här för & inte få träsmak i röva ;)
jag ligger aldrig på mage etc.... för även om jag än är lite mullig här o vart, så har jag alltid haft ett "spetsigt arsle" så mina karlar klagat på dom fått ont i låren ;) kram

Sofie

20 oktober 2013 20:34

Haha ja jag måste sitta på en kudde på stolen när jag sitter vid datorn längre än en kvart typ :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards