-Sax och Jax-

Alla inlägg under januari 2012

Av Sofie - 24 januari 2012 15:31

Iaf på denna adressen.. Men nu fick jag reda på att man kunde låsa hela bloggen, trodde det bara gick att ha lösen på inläggen.. Så, here we go again då.. ;) 





Men så mkt mer har jag inte att skriva just nu, är så kissnödig att jag knappt kan röra mig .. Kul info va ;) 


Puss Hej!

Av Sofie - 7 januari 2012 23:28

Ja denna bloggen har gjort sitt.


Kommer fortsätta blogga på hemlig adress framöver.

Eventuellt kanske jag berättar vad den heter längre fram.


Behöver få skriva av mig skit som INGEN har att göra med som jag känner.

Det är för mkt snack, falska människor och fan vet allt runtomkring att jag helt enkelt väljer att Ni inte ska få läsa.

Jag har aldrig bloggat för att se hur många läsare jag har, även fast det varit kul att se att så många faktiskt läser men av alla så är det bara en handfull jag vet om ändå.

Så som sagt, jag har mer att säga världen men det är inget som hamnar i denna bloggen.

Där har ni något nytt att skvallra om, vad ska Sofie sitta och skriva egentligen. 


Ska Ni fullständigt ta och skita i kan jag berätta.

Jag har hållt tillbaka med mkt gällande en hel del, men nu är jag trött på att vara den snälla hela tiden.


Tack Hej !

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards