-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

- Vinnaren är......

Av Sofie - 26 maj 2013 21:30

Tävlingen är avslutad och vinnaren är ...... *trumvirvel* 


Stina S! Du lämnade inga uppgifter så maila mig på sofie.saxin@live.se

Så du får din vinst, hör jag inget av dig så går turen över till nästa.

Ni var hela 5 st som tävlade ;) 




Har för övrigt varit en fullspäckad helg. 

Fredags var vi på stan halva dagen med Emelie, åt glass på glassbaren, eller ja, jag satt och tittade på medans Jax och Emelie åt glass ;) 

I lördags var det dags för barnfestivalen, skulle ha gått ner med min mormor men hon orkade tyvärr inte så jag och Jax tog oss ner själva istället, kaos på bussen, alla andra föräldrar ville ju också åka buss, plus alla pensionärer så det var rätt fullt på bussen med vagnar och rullatorer. 

Kikade in ponnyridningen på stan, men var ju sjukligt lång kö så vi drog upp till Domkyrkan(som jag för övrigt aldrig varit vid ens) och kollade in åsnorna, så jävla söta! 
Så Jax fick rida åsna istället, vilket han nog tyckte var både läskigt och skitkul samtidigt, men han satt så fint och red där. 
På samma ställe hade dom en bur med en höna och två kycklingar, Jax ville ju klappa men dom var inte lika sugna på det ;) 

Han är en sann djurvän denna där, alla djur avgudar han :) 
Förutom daggmaskar för dom vill han ju bara stoppa i munnen, yikes! 

Hoppborg hade dom också, men den tyckte han var läskig och vägrade :P 

Sen efter det drog vi till morsan istället, och en liten sväng till mormor också, var inget kul utan sällskap på barnfestivalen. 


Idag var det marknad, så jag sa på morgonen att vi skulle åka bil med Camilla till Jax.

Dom 3 timmarna innan Camilla kom så fick jag bara höra Åååååka Biiiil Milla.. Mmm, vi ska åka bil. :P 

Fascinationen var hög på marknaden när han fick se alla karuseller , WOOOOOOOW! 

Köpte strumpor(var ju dom jag var ute efter) 14 par för 100 kr är ju som hittat,  och ett par riktigt snygga skor till mig själv för samma peng. 


Comhem fick ju tag i mig också, även fast jag sa att jag hade anmärkningar så trodde dom att det skulle gå att få lite kanaler hem till mig, så märks väl om det kommer en box innon 2 veckor, hoppas kan man ju men förhoppningarna är ju inte allt för höga alltså. 


Så fort vi kom hem så somnade vi, eller nästan iaf, mellan 13.30 till 16,30 var vi tvärdäckade. 

Så Jaxon fick ville ju icke sova förrän för en halvtimme sen. 


Nu ska det betalas räkningar, spelas lite och kanske hinna med någon film innan det är godnatt. 


Tjo!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards