-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

- Trött och huvudvärk idag..

Av Sofie - 25 maj 2011 15:39

Förstår inte vad jag ska få huvudvärk nästan dagligen för. 

Både idag och igår, kan vara vädret iof.. Är åska i luften tror jag. 


Idag är Jaxon en hel månad gammal, helt sjukt vad tiden går fort. 

Han växer rejält, väger redan 5625g.

Dock har han inte växt så mkt på längden, inte som syns då dom på förlossningen dragit rejält i han för att komma upp i 56 cm när han föddes, nu är han 56 ½ liksom en månad senare. Nötter. 

Nu ska jag inte till Bvc förän 9 Juni så till dess lär han ju växt till sig lite mera :) 


Imorgon blir det att inviga nya Ikea.

Morsan skickade sms och frågade om jag ville med dit, två timmar innan satt jag och tänkte att ja man kanske skulle fråga morsan om hon vill med till Ikea.

Läskigt. 

Haha. 


Nu sitter jag här och har BB Live i bakgrunden, nu har dom uppdrag. 

Jax sover så det knakar för tillfället, vi har legat och myst på en filt på golvet idag så han fått träna nacken lite, men han är så grymt stark.. Han ville ju nästan krypa iväg när han låg där.. Men lugn nu. :P 


Igår var Jessi här också med lilla Wilma. Och guuud vad liten hon är.. Jämfört med Jax iaf.. Och hon är två veckor äldre.. Så söt, stora fina ögon har hon.. Gullunge. 


Jaxon har ju en groda som han har bredvid sig när han sover som han fått av "tant Lea".. Den gillar han, tappar han nappen.. Då snuttar han på Grodan.. Ser ut som han ligger och pussas med den.. Så jävla sött.


 


Varje gång jag ska säga ordet Grodan så vill ordet Gurkan komma ut, vet inte varför.. I värsta fall får väl grodan heta Gurkan.. Grönt som grönt ^^ 


Hoppas att hans mage börjar må bättre nu när jag börjat köra med Bifiform.. Tycker redan det är skillnad och han har bara fått droppar i två dagar nu. 

Mycket gladare unge iaf som inte plågas av lika mkt magknip.

Fick också köpa svampmedel till hans halsveck då han får exem där, smörjde in han igår.. 1 gång.. idag ser det jättefint ut.. Måste vara något dundermedel det där alltså. 


Idag har jag försökt sova så fort jag kunnat, för att bli av med huvudvärken.. Men icke, alvedon funkar inte heller. 

Vill helst inte ta alvedon då jag missbrukat det rejält i 4 veckor med min tandvärk.. Men tandvärken är som bortblåst.. Skitmysko.. Men jag måste ändå till tandläkaren och få skiten kollat alltså.. :S Vill icke. 


Nu ska jag försöka fixa lite käk innan lillskiten vaknar här..


Puss Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards