-Sax och Jax-

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Sofie - 29 juni 2011 22:18

Imorgon får jag det tapetserat här hemma.. Yay. 


Jag skulle vara duktig och flytta sängen så målaren kommer åt väggen.

Jo tjena, sängfan satt tamefan FAST! 

Kämpade i en timme, drog så jag nästan ramla på häcken.. Men den rörde sig inte.

Gaveln är väldigt tung på sängen så jag tänkte att nej fuck it, jag tar ur madrasserna.. Då ser jag att det är "mittenmojängen" som etsat sig fast i golvet, så för att flytta sängen den sketna metern den skulle fick jag skruva loss gaveln för att sedan lyfta bort sängen.. Dra mig baklänges vilken tung säng.

När jag kommer hem p´å fredag, då får sängen stå kvar, utan gavel.. Jag skiter i den, jag var på så dåligt humör här att jag inte visste vad jag skulle göra.

Mitt i allt vaknar Jaxon och var grinig.. Det gjorde inte saken bättre. 

Men det ordnade ju sig till slut, efter mkt om och men.


Så imorgon tar jag mig en tågtur till Enköping och hälsar på lite. 

Hinner ju tyvärr inte träffa Er alla som jag vill, då skulle jag behöva vara där i en vecka minst :P


Men jag kommer ju över en helg iaf nästnästa vecka. 

Då ska det badas och solas, jajjemän!

Hm, äger jag ens badkläder.. Lär ju leta sen. 


Dagarna försvinner så fort, förstår inte hur dagarna kan gå så fort när man inte gör speciellt mkt alls. 


Gatufestivalen börjar ju imorgon också, tänkte iaf ta mig dit på dagen på fredag en sväng innan jag åker hem, säga hej till några som jobbar där. 

Samtidigt börjar väl Cityfestivalen här i stan också. 


Hade velat gå, men har varken tid eller ekonomi alls just nu.

Denna månaden blev fattigare än vad jag trodde. Suck.

Hatar att pengar ska krångla till saker och ting. Jämt. 

Speciellt nu när det är sommar, då man vill hitta på något kul. 


Ska iaf dricka öl på Lördagen när Power Meet är. 

Kan inte låta bli, det är ju bara en gång per år och jag har missat  Power Meet en enda gång på typ 9 år, och det var förra året. 

Nu bor jag ju så bra till också :) 


Nej dags att sussa, Jaxon tvärsover redan så det är nog min tur också. 


Puss Hej!


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards