-Sax och Jax-

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Sofie - 5 september 2011 17:42

Herregud!

Jag har aldrig varit med om värre.

Han har varit grinig nu sen i torsdag/fredags tror jag.. 

Igår såg jag anledningen, en tand spricker igenom ser det ut som så jag kan ju förstå att han har ont.. NU först vilar han lite, varit klarvaken hela dagen idag.. 


Nu är han inne i någon period också att jag inte ens kan lämna rummet färän han blir hysteriskt.. Gå på toa, det är väl överskattat eh? 


Inatt sov jag på en av mina 90madrasser, då jag plockat isär min sängram för försäljning och andra 90sängen hade ju kvar benen sen innan, och jättegrattis till mig själv som INTE äger en skiftnyckel.. Det är ju dumt. 


Så nu hoppas jag att nån av dom som är intresserad an sängen kommer och tar skiten så jag kan få hem den andra jag ska ha nångång. 


Vill också ha ett Wii med boarden, ingen som äger ett som inte används som kan tänka sig att jag får ta den på avbetalning? =) 


Jax har troligtvis ögoninflammation nu också, yay.. det smittar ju inte ett dugg.. Jag vill inte få det, haft det förr och vet hur jobbigt det är :S 


Nä, slänga sig i soffan bredvid grinolle ett tag :P 


Puss Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards