-Sax och Jax-

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Sofie - 20 oktober 2012 18:56

Jax är ju så jävla rolig!
Idag blev han skrämd av dammsugaren, då den gick igång när jag stoppa kontakten i väggen och han satt bredvid.
Och Jävlar vilken utskällning dammsugaren fick.
Inte för att man förstod ett enda ord men man hörde hur arg han var på den.

Samma just nu, han skäller loss på dammsugaren för att dom inte startar ;) den är inte inkopplad men det förstår ju inte han.
Haha. Knäppa unge.

Ikväll blir det lördagsmys.
Ska dippa grönsaker, Nom Nom!
Jax får lite bågar så är han nöjd :)

Idag köpte jag nya vagnen, Emmaljunga Scooter. Blir kanon att ha i vinter :))

Nu ska Vi titta på Jag och mina monster :)

Hej!

Av Sofie - 20 oktober 2012 18:55

Jax är ju så jävla rolig!
Idag blev han skrämd av dammsugaren, då den gick igång när jag stoppa kontakten i väggen och han satt bredvid.
Och Jävlar vilken utskällning dammsugaren fick.
Inte för att man förstod ett enda ord men man hörde hur arg han var på den.

Samma just nu, han skäller loss på dammsugaren för att dom inte startar ;) den är inte inkopplad men det förstår ju inte han.
Haha. Knäppa unge.

Ikväll blir det lördagsmys.
Ska dippa grönsaker, Nom Nom!
Jax får lite bågar så är han nöjd :)

Idag köpte jag nya vagnen, Emmaljunga Scooter. Blir kanon att ha i vinter :))

Nu ska Vi titta på Jag och mina monster :)

Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards