-Sax och Jax-

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Sofie - 28 februari 2012 23:04

Är nå otroligt kär i dessa skor, måste ha dom.. Tyvärr har jag ju inte råd med dom alls för tillfället.. Snyft Snyft.. Testade dom häromdagen på Skopunkten, var väl nära på att köpa dom men fick tänka om och tänka på min ekonomi i första hand.. Förhoppningsvis kanske dessa finns kvar ett tag framöver så jag kan få köpa dom nån gång framöver. 




Nu var det ju garanterat någon som trodde att jag kärat ner mig i en karl, men icke.. 

Sånt har jag inte tid för, inte för tillfället iallafall. 


Idag har jag roat mig med att gå på stan, handlade för hela 10 spänn där.. Wow.

Tog en sväng upp till Bjurhovda för lite byteshandel.. Kul med alla köp/sälj/bytgrupper på Facebook :) 

Blev en svängom på stan igen sen efter det, men det varade inte länge tills jag kände för att åka gem istället med en sväng till Ica så jag fick hem lite ätbart iallafall. 


Imorgon är det BVC besök, vet inte om det kanske är Vaccindags för Jax då kanske? 

Ska bli kul att se hur lång han är nu, och vad han väger. 

Han börjar ju närma sig den "normala" kurvan så han jömnar ut sig.. 

Jämför man bilder från när han var nyfödd så kan man inte tro att det är samma unge. 

Mitt lilla charmtroll  

Han lyckas alltid charma gamla tanter på bussen, affären, på stan.. Ja överallt.

Folk vänder sig om när dom kommer och går förbi och nästan dyker ner i vagnen..

Alltså, något sånt skulle ju aldrig jag göra, spelar ingen roll vilken ålder jag skulle vara i alltså.


jax fick också träffa en liten pudel, han älskar ju hundar.. Världens leende :)



Är ett jävla liv inne hos grannen bredvid just nu, låter som slagsmål, så fortsätter det ringer jag fan polisen :S Läskigt att höra, det är tunna väggar här..

Tyckte man att det är lyhört på slånbärsan i Enköping då skulle Ni testa att bo här, man hör det mesta här kan jag berätta.


Oså lite Big Brother, har inte kollat live så farligt mkt nu på 2 dagar.. Så jag har inte hängt med så mkt.

Men jag trodde att jag skulle störa mig mest på Hanna W, men icke.

Den där pladderkvarnen Jessica.. Herregud.. Hade aldrig pallat med henne om jag varit i det huset.

Hon måste bli utröstad på Söndag.. Sätter nästan pengar på det!


Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds, sen blir det natti natti för att komma upp i tid imorrn.


Puss Hej! 










Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards