-Sax och Jax-

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Sofie - 18 februari 2013 20:36

Facebook. Ett jävla påhitt egentligen. 

Vad gjorde man på nätet innan detta kom? 


Jo då satt man på Lunarstorm, Skunk, Helgon och gud vet allt. 

Nu har alla facebook, och dom flesta andra sidor man hängde på back in the days har dött ut eller gått i konkurs. 

Lunar är fan nåt jag saknar, var medlem redan när det hette Stajlplejs, my god! Det var fan tider det ;) 

Nu låter jag fan svingammal, men ja.. Nästan så. Fyller ju 30 i sommar, 30!  Vad fan hände?! Var ju en oskyldig 20åring nyss för i helvete. 


Men nu var det inte min ålder jag skulle blogg om..
Vad fanns det mer för sidor man använde sig av förut? Minns mest Lunar..


Jaja, kommer Ni på nån så kommentera bloggen isf.


I helgen var det full rulle, hemma hos morsan på lördagen över dan, på kvällen kom Viccan, Jimmy och ungarna och var liiiiivat i holken, en 8 och 10åring och en Jax trippade på socker, haha. Men kul hade dom nog.

Jaxon brukar vanligtvis sova kl 19.. Men denna kvällen somnade han kl 23..Han somnade ju utan problem kan jag lova ;)

I fredags bytte jag barnvagn igen, min Emmaljunga Scooter mot en Babytravel Amsterdam, dundernöjd. 


Igår var jag och Jax hemma hos morsan igen, hjälpte henne lite med att gå ut med Daisy. 


Idag kom Viccan över, massa skitsnack, kaffe och allmänt trevligt. 

Efterlyste en våg i en bytesgrupp på facebook också, och bytte till mig en idag mot 3 pocketböcker.
Jag hade gått ner i vikt, vilket jag misstänkte .. Yay. :) 


Äsch nu får det bli några avsnitt med Vampire Diaries istället. 


Over and out. 


Puss Hej


 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards