-Sax och Jax-

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Sofie - 16 juni 2013 08:38

Fyfan.
Igår var nog den värsta dagen i mitt liv.
Låg på soffan och fick akut ont i magen.. trodde direkt att det var en dumpning. . Morsan fick ringa 1177 och dom sa förstoppning. My god.
Hela magen spände sig och skakade utav bara fan.
Tur att man har underbara vänner som kunde köra morsan till apoteket. ?
Mikrolax fick det bli.

Den stora smärtan släppte direkt.. har väl aldrig varit så glad över att få göra nummer 2.

Idag har jag som extrem träningsvärk i hela magen och har lite svårt att röra mig :/

Börjar vänja mig med att äta nu iaf.. även fast man aldrig känner sig hungrig eller mätt.
Samma känsla hela tiden typ.

Man vänjer väl sig med allt till slut.
Känns ju inte som att man låg på operation i Onsdags :P
Mått sjukligt bra, fram tills igår då ;)
Var nog promenaden som triggade igång allt igår.

Blä.

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards