-Sax och Jax-

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Sofie - 10 juli 2013 22:29











Länken verkar inte vilja funka ;/ 


#Vanish #Buzzador


Fläcktest: 


Ingrott kaffe sen en vecka tillbaka

 

Varmt vatten, en skopa vanish och ner med tygbiten i diskhon(i brist på tvättid) i ca 1 timme.


 

Tadaaaaa! Rent och fint igen! 

 

Kan inte fatta att jag aldrig testat Vanish innan, eller varför jag inte gjort det. 

Hade tvättid idag så jag tog lite Vanish och hade på en av Jax tröjor som det varit en fläck på i säkert ett halvår, fläcken gick bort direkt! Måste vara nå dundergrejer i detta medlet ;) 

Jag är ju med i Buzzador, så detta fick jag hem för att Buzza med vänner !

Hojta så kan jag rekrytera dig om du vill testa saker och ting och sen bara berätta om det i olika sociala medier och ute bland folk :) 


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards