-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

- Värme..

Av Sofie - 7 juni 2011 20:47

Nog för att värmen är väldigt välkommen men det behöver ju inte gå till överdrift ;) 

Var för ett tag sen nästan 40 grader på min balkong, så det lär ju ha varit en bra bit över det mitt på dagen.. Går inte att sitta där ute alls. 

Bara för jag faktiskt har balkongmöbler där ute nu, inte fan orkar jag sitta länge för det.. 

En halv cigg, sen pallar jag inte mera.. Efter 7 på kvällen är det någerlunda skönt i ena hörnet där ute för dit når inte solen :P 


Idag kom morsan och syrran hit tidigt, innan 7 och hjälpte mig ner med alla kartonger ner till källaren.

Så skulle jag vara smart medans dom gick ner att flytta på bokhyllan lite.. 

Och hela skiten håller på att rasa samman.. Så jag fick stå och hålla i den, tills dom kom upp igen.. Jaxon började gnälla innan och jag kunde inte släppa hyllan för då hade hela skiten rasat precis i närheten av honom. 

Anledningen till att den var så ostabil var för det fattades en liten grej som ska göra den stabil, förstår inte att skiten stått utan den alls..

Men nu sitter den på plats och nu står den skitbra.. Så den blev flyttad till en annan vägg eftersom deet blir tapetserat- förhoppningsvis denna veckan.. Har inte fått något datum ännu.. Så då blir det att vara hemma hos morsan.


Imorgon är det tvätt-dags, så morsan är snäll och kommer och sitter med Jax medans jag springer fram och tillbaka ner till tvättstugan.. 


Fläkten är framplockad här hemma, för vardagsrummet är ju extremt varmt.. Eller hela lägenheten är ju det, finns ju bara toa som är svalt för dit kommer inte solen.. 


Planterat EN blomma på balkongen, och den har sällskap av två solcellslampor.. Som lyser jättefint på nätterna där ute.. 15 kr st på Jula, alldeles lagom ^^ 

Får se om jag tar en sväng till Plantagen imorgon, det ligger ju bara på andra sidan surahammarsvägen så det är ju nära hemifrån mig. 

Enda som fattas på balkan nu är två GIGANTISKA krukor som jag vill ha i hörnen.. Ingen som har två står och skräpar? :) 


Bloggar nog lite för sällan, även fast jag har tiden att blogga så orkar jag inte ändå.. Och Msn, glömmer ju bort att logga in där när jag väl sitter framför datorn. 


Nu kan jag också se filmer på tv:en genom datorn. 

Köpte en vga-kabel på biltema, kom hem, kollade tv.. Har ingen sån utgång. 

Hepp. 

Tillbaka, lämna tillbaka och köpa en hdmi-kabel och vips så funkade det..

Dock får jag inte till upplösningen riktigt på den men det funkar ju ändå.. Större bild än på datorn iaf.. :) 


Nu blir det DHW på 5:an.. Kärring-tv ! ;) 


Pus Hej!

 
 
Fia

Fia

7 juni 2011 22:03

DH is GOOD SHIT! :D

http://www.familjenskoglund.blogg.se

Sofie

8 juni 2011 22:54

Yes it is ! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards