-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

- Envisa jävla människa.

Av Sofie - 28 september 2011 22:06

Att det ska vara så jävla svårt att gå till läkaren.


Sämre och sämre blir du, hallucinerar och fan vet allt. 


Lyssnar med RÖVEN, vägrar vård, vägrar besök av läkare. 


Snart är det ju försent, att du ska ha så jävla svårt att fatta det.

Du lär väl inte se detta inlägget iallafall för du kliver ju inte ens upp ur sängen nu om dagarna.. INSE för i HELVETE att du måste till en läkare.

Varje dag ska man oroa sig över om du lever eller inte. 


Det tar på krafterna och snart orkar ingen av oss mera. 


Troligtvis har du Parkinson, men det vill du inte höra.

Nu har du antagligen en psykos, för du slutat dricka helt plötsligt.. 

Tror man att en kärring i huset plockar APOR(som man plockar äpplen), att man pratat med sin mamma som varit död sen -98 och tror att man har städerskor så är man fan inte frisk.. Jävla dumt att fatta att man behöver hjälp då.


Att det ska vara så svårt att få någon tvångsintagen, men du är inte "sjuk nog" för det, när det det NOG, när man redan dött ?! 




SUCK !!!!!!!!!!!!!!!!


Sådär, var tvungen att få ur mig detta.


Fuck hej! 

 
 
Ingen bild

pandan

28 september 2011 23:05

kram... Känner du att du vill ha mitt sällskap..sms lr ring så sätter jag mig på tåget... Krama igen... Ps tror jag vet vem du pratar om.

Sofie

29 september 2011 15:15

tack vännen.. jo du vet nog vem.. :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards