-Sax och Jax-

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sofie - 1 april 2011 23:34

Finner inga ord för mina händer/fingrar just nu.

Svullen som fan, kan knappt hålla i mobilen för det gör bara ont.

Kan inte gripa tag ordentligt om något alls, plågsamt att hålla ett glas. 

Skriva på datorn funkar, för jag har så lätta tangenter.. 


Samlar på mig vatten som fan :S 


Bebis växer fortfarande i rasande takt, SF måttet ligger på 34 så jag ligger över kurvan.. Yay. Stor bebis.. Fast det är ju bra att han växer iaf, och inte är mindre än normalt. Och jag tycker fortfarande att det är extremt plågsamt att mäta det där måttet då hon trycker till en på blygdbenet, jävla skönt.. Eller inte. 

Och ligga på rygg dessutom, också lika skönt. 


Igår sket jag i att sova hemma, utan vatten och värme i 12 timmar så jag kände inte alls för att vara hemma.. Jättebra att jag tog med mig mobil-laddare för mobilen var ju tvärdöd till slut.. Men men. 

Kunde inte sova alls inatt, fick kanske som högst en timmes sömn.. Så denna dagen har jag mer eller mindre sovit hela tiden, men inte är jag piggare för det inte.. :S 


Fixade arbetsförmedlingen idag också, när jag ändå varit hos BM så var det ju nära ner till stan.. Var ju "jobbchansen" då också, fullsmockat med folk.. 

Jag som går och tänker ibland, undrar om folk ser att man är gravid eller bara tänker HOLY CRAP hon va fet ! :P 

Men väl inne på arbetsförmedlingen så såg man blickarna, folk som tänkte vad fan gör hon här med magen i vädret.. Haha.

Kändes ju lite halvdumt att gå in där, men jag måste ju.. Även om jag inte blir anställd liksom.


Ska också hålla koll på mitt kliande på armar och ben, då det kan vara levern som säger ifrån.. Hepatos eller vad det nu hette..  För jag vaknar av att jag ligger och kliar mig på nätterna.. och det är ju dessutom jätteskönt när jag också är så svullen i händerna. 

Stämmer det som mormor säger, att om det kliar som fan på magen så är det bebis hår som växer, stämmer det så lär detta barn komma ut med längre hår än mig.. Haha, vilken syn ^^ .

Kan nog tänka mig hur det känns att vara reumatiker, för mina händer vill inte alls vara med.. Så som det är just för tillfället så är det nog värst hittils.. 


Och jag kunde ju inte hålla mig på Facebook, var ju tvungen att köra ett April skämt.. Haha. 


- Crap, inte idag alltså.. Nu blir det BB, vattnet gick just.. Det var den soffan det..


Blev faktiskt chockad över hur många som faktiskt gick på detta.. Skrev det dessutom via mobilen bara för att folk inte skulle misstänka något, och det funkade ju.. 

Kunde bara hålla detta en timme, för när det började ramla in sms, mail och gud vet allt så tänkte jag att det var nog dags att avslöja mig.. ^^ 

Annars hade det gått lite för långt kanske.. :P 


Var väl säkert någon som tänkte, sånt där skämtar man inte om.. 

Vilket jag skiter hårt i.. Jag fick mitt roliga för dagen iaf.. ;) 


Annars har jag roat mig med BB Live idag.. I brist på annat att göra.

Och fan vad jag hoppas att Patrik åker ut på Söndag!

Det skulle vara underbart, tråkigare människa får man ju leta efter.. 

Förstår inte folk som gnäller på att Sara är så tråkig, hon är ju störtskön.. 

Sara och Simon är nog mina favoriter där inne, Gurkan har jag tappat "respekten" för.. Han är bara för mycket.. Man får en helt annan syn på deltagarna när man kollar live om dagarna än det lilla som visas på tv. 

Och Sonia, vad fan.. Nicky blev tvångsnominerad för att han snackade engelska i huset, vad fan gör inte hon.. ?! Konstant.. Samma med Vanessa, dom borde också bli tvångsnominerade.. Ska väl ändå vara samma regler för alla i Big Brother huset. 


Och Annie, gud vad jag har funderingar på vad det är som hon inte berättat för alla.. Eller om ens produktionen vet vad hon döljer. 

Antingen ska hon in i fängelse, eller så har hon ett hemligt barn där ute.. Det är något redigt lurt där alltså.. 


JA jag är lite besatt av Big Brother, vad fan ska jag annars roa mig med när man sitter här höggravid och inte kan göra så mkt.. ;D 


Puss Hej!


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards