-Sax och Jax-

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Sofie - 5 april 2011 22:15

Skulle kunna döda för att få sova en HEL natt någon gång. 

Har alltid sovit dåligt, men nu är det värre än någonsin. 


I Söndags blev det en liten tripp till Skänninge, trevligt :) 

Skönt att komma bort även om det bara var för några timmar. 

Kändes i kroppen av att man åkt bil ca 6 timmar sammanlagt, värsta är ju att jag blir pissnödig så ofta :S 

Så jag sov nästan hela dagen i Måndags.. :S

Därav att jag inte kunde somna alls antagligen inatt. 

La mig, låg och vred och vände på mig men inget funkade.

Gick upp, kollade tv lite.. Inge tröttare för det. 

Startade datorn igen, spelade lite.. Nope, fortfarande vaken.. 

Sista gången jag kollade på kl var den 4.. Somnade en kvart kanske, sen låg jag vaken och glodde.. Och glodde.. Sen somnade jag en sväng och sen samma visa allover again.. 


Idag är jag som en Zombie, har gett fan i att lägga mig på dagen iaf och hoppas på att det hjälper för inatt vill jag fan sova.


Morgondagen står städa och tvätta på schemat. 

Ska tvätta alla grejer till spjälsängen, påslakan och allt. 


Nu har jag fått en babysitter också, skitsnygg.. Tack till Camilla. 

Och ett babygym, tack till Malin. 

Så nu har jag faktiskt ALLT hemma, det sista som ska köpas är BLÖJOR i MASSOR och lite såna saker därtill.. 

För nu får han gärna ta och kika ut alltså. 

Nu vill jag inte vara gravid längre, inte kul alls nu.


Så är jag inte nåbar på luren, då sover jag garanterat. 


Nu ska jag se klart B.B sen försöka sova!


Puss Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards