-Sax och Jax-

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Sofie - 9 mars 2012 16:41

Egentligen ska man väl inte önska livet ur en annan person men denna fan har ingen funktion i denna världen och mormor skulle få det så mkt bättre om du bara kunde dö någongång. 

Staffan som han heter, har bott hos mormor i säkert 20 år, dom har inte varit ihop sen jag var liten.. 

Hon slängde ut honom, men då när min morbror blev mördad smörade han väl sig tillbaka pch har hängt kvar som en igel sen dess.. 

Nu är måttet rågat hos mormor!

Staffan har en längre period snaskat sömnpiller som om det vore smågodis, 25 tabletter på 2-3 dagar... Plus massa sprit på det, konstiga är ju att fanskapet lever.. =S 

Nu har det gått överstyr där och han har varit nära på att elda ner huset 3 jävla gånger. 

Igår var mormor och lämnade prover och så i Uppsala, när hon kommer hem möts hon av ett rökfyllt hus.. Då hade jag lyckats få fyr på en handduk nere i källaren. Idiot. 

Han är duktig på att somna med cigg i handen. 


Det var nog droppen för mormor, så nu har hon kontaktat Soc så dom ska komma på Onsdag och förhopnningsvis kan dom tvångsinta honom nu då han är en fara både för sig själv och andra som han håller på. 


Mormor ska opereras också i slutet på denna månad, och det kommer inte gå så länge det där fanskapet finns kvar i huset. 

Till och med hans egna son hade sagt idag till mormor, att han inte dör nångång.. Illa om man som son till och med tycker att ens pappa ska dö.. Han brydde sig inte ens om att gå ner i källaren till honom.. 



Till något annat. 


Stod och lagade mat idag, även fast jag inte klarar att äta direkt så hade ju jag tagit fram kycklingfile igår så jag var ju tvungen att laga mat. 

Medans jag lagar mat började jag känna en bekant doft, precis som pappa luktar.. Inrökt och nyrökt typ.. 

3 gånger kom den doften, för att försvinna lika fort. 

En halvtimme senare ringer mamma och berättar att dom ringt från korttidsboendet där han bor och berättat att han fått åka in till akuten.. 

Jävligt läskigt.. =S 



Försökte äta lite också men det gick inte.. Influensa är fan inte kul..

Är så slut i kroppen, och jag har ingen styrka alls i armarna idag.. 


Måste försöka hålla oss vakna hör hemma nu tills det är dags att sova för natten för vi har sovit bort större delen av dagen redan.. 


Tjohej!


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards