-Sax och Jax-

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Sofie - 15 mars 2012 19:39

Längtan börjar smyga sig på just nu över att det är 2 veckor kvar ungefär, sen blir det kryssning. 

Ska bli skönt att få åka iväg och bara tänka på mig själv för en liten stund.. 

Fylla, fest och garanterat dansande kommer det bli. 


Grymt kul ska VI ha iallafall =D 


Idag fick jag det efterlängtade brevet, YAY.. Vad? Just det, inget Ni behöver veta.. Inte än iallafall. 

Nu är det bara lite mer papper som ska skickas in så sätts allt i rullning, hihi. 

Även fast jag skrev i ett annat inlägg att denna hemligheten ska förbli hemlig, ändå kunde inte några låra bli att fråga.. Otroligt störande. Finns ingen chans att jag berättar, inte förän jag själv är redo berättar jag.

Comprende? 

Måste leta mig till ett bibliotek imorgon så jag får skriva ut lite papper. 

Ingen som har en skrivare att skänka? Trött på att låna skrivare på AF och andra ställen bara för att få ut ett sketet litet papper. 


Lördag blir det busdag, här ska lekas ! 

Sen blir det att hälsa på pappa igen, inte kunnat ta mig dit när jag varit så sjuk här hemma.

Snäll låt oss vara friska nu, orkar fan inte med fler sjukomar.. Det räcker för detta år nu, OK ? 


Jax blir bara sötare och sötare, förstår inte att man fått en så sjukt söt unge.

Speciellt nu när han ska kramas med allt från leksaker till nallar. 

Sitter först och pratar med dom, ler lite och så vips ska vi krama ihjäl prylen i famnen, nå otroligt sött. 


En sak som var bra med att vara sjuk, gick ner 4 kg på kuppen, yay for me. 

Kan ju vara för jag levde på vatten och morötter mer eller mindre i 4 dagar. Blä. 



Ska köra ett separat inlägg om bara Big Brother lite senare om jag orkar. 


Nu blir det leka lite med busen som snart haft ner alla mina dvdfilmer på golvet, just fodralen verkar vara smaskiga enligt Jax. 


Tjohejsan!




Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards