-Sax och Jax-

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Sofie - 17 mars 2012 19:14

Idag har jag en sån dag när jag känner mig extra jävla fet. 

Vet inte varför, men när jag tittade mig i spegeln så bara kände jag att fyfan vad fet jag är.

Andra dagar kan jag känna mig SMAL, skev självbild? Hmm yes. 


Nog för att jag alltid har varit tjock, men satt och kollade gamla foton igår från 2001.. 

Och det är ju en redig skillnad, enligt morsan började jag gå upp när jag då var förlovad för första gången.. Så jag får skylla på honom =P

I övrigt tror jag att det var P-staven som gjorde att jag gick upp nå extremt i vikt. 


Sen nu blev man ju fetare än fetast som gravid.. Kunde stå ut med hur jag såg ut innan graviditeten men just nu.. Blääää. 

Min mage ha en helt annan form än innan, och det är inget jag gillar.

Händer ju inte mycket på vågen heller direkt även fast jag tränar ganska hårt här hemma minst 5 dagar i veckan och är ute och rör på mig mer än innan. 


Skulle bli nöjd om jag iaf kunde få ligga på tvåsiffrigt.. Det skulle göra min dag det.

Den dagen, då bokar jag fallskärmshopp direkt då dom har maxvikt på ca 100 så man ska få på sig dräkten man ska ha.. Då jävlar ska det hoppas! 

Skulle vilja kunna önska mig det i 30-årspresent till nästa år men det är ju som ett skämt.. Haha. 


Som om jag inte var fet nog så kan jag inte låta bli det där jävla saltet, jag som inte ens gillade Chips förut men nu.. Kan fan knappt gå in på en affär utan att koma ut med något från dom hyllorna. 

Nu har jag däremot skött mig på den fronten länge, fram tills igår.. Då kom en ostbåge flygandes ner i korgen på Ica.. Jo, jag lovar, den verkligen hoppade ner i korgen och sa "Köp mig!!" .. =S 



Nu ska jag sluta gnälla och skriva om annat =P 


Vill piffa till min balkong, vill hitta stora jävla krukor.. Men såna är dyra =S 

Med min ekonomi så är jag ju begränsad.

Har en jävligt snäll mamma som tog med sig en räkning idag på över 2000 som hon betalar åt mig, skönt för då slapp jag den avbetalningen som det skulle blivit annars i några månader framöver, har tillräckligt med utgifter som det är redan. 


Lite Big Brother också.

Saknar faktiskt Hanna W, ingen som provocerar där inne och det är ju För jävla lugnt.

Släng in henne igen =) Så blir det lite röra om i grytan ffs. 

Synd att hon spelar sin roll bara så fort hon var Live eller så, tror faktiskt att innerst inne är det en väldigt kul tjej att umgås med, skulla gärna ta en sup med henne.. Haha. Fast hon gillar ju inte tjockisar så det är ju svårt då =P Haha. 

Hoppas att Kija åker imorrn, men den turen ha vi väl inte.

Sluta dansa för fan, så enformig.. Fan så jag dansar bättre dyngrak. 

Lars är ju bara för kul.. Haha, skön snubbe som fan. 


Och att Rodney fått komma in i huset igen är ju bara för jävla underbart. 

Var ju ingen chock att han skulle ligga med Kija, hon är ju nå extremt tänd på honom. 



Jaja, nu slocknade Jax här och jag känner mig febrig.. Det är ju dumt att få vara frisk. 

Imorrn får jag en vårjacka iallafall, byter till mig en helt ny jacka mot 3 par örhängen och en biobiljett, ganska najs deal tycker jag =) 


Tjoflöjt!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards