-Sax och Jax-

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Sofie - 6 augusti 2012 23:24

Insåg just att Jävlar vad jag skrev mycket igår ;)

Finns mycket mera jag skulle kunna skriva om men det håller jag för mig själv.
Funderar också på att skaffa mig en ny blogg också, men det glömmer jag väl också att uppdatera..

Bra att det finns en app nu så man kan blogga via mobilen istället, kanske, men bara kanske börjar jag blogga ordentligt igen :)

Nu ligger jag här på soffan,byter kanal hela tiden.. Inget kul alls på tv, sett allt redan.

På tal om något helt annat så upptäckte jag hur jävla mycket fräknar jag fått nu i sommar, dom är ju fan överallt.
Fint med fräknar, på alla andra.
Men jag vill gärna slippa dom.


På onsdag blir det jobbintervju igen, en restaurang på Erikslund, eller ja. . Egentligen är det tre olika som jobbet gäller för. Absolut inget drömjobb men det duger åt mig.
Berättar mera om jag får jobbet, dock lät det som att det var klart redan :)
Hoppas iaf, behöver få in lite pengar så jag kan köpa lite nya möbler. Första som ska köpas är soffa så jag får skicka dom två jag har nu :)

Nej sova var det!

Av Sofie - 6 augusti 2012 23:11

Jax är helt tokig i vinbär ;)

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards