-Sax och Jax-

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Sofie - 15 augusti 2012 17:25

Som om det inte var nog att Jax har vattkoppor, nej då ska jag också bli sjuk. Influensa, vilken lycka.
Tacksam iaf att jag inte kräks eller behöver springa på toa.
Har sån frossa till och från, är så svag och orkar ingenting nästan.
Då passar Jax på att bråka, hittade honom i köket med alvedonröret i handen och en brustablett i munnen, vet inte riktigt hur mycket han fick i sig men max 1 iaf.
Fick ringa giftcentralen och kolla så det inte var jättefarligt men det var ingen fara så länge han var pigg.

Puh!

Han har bråkat hela dagen, garanterat bara för han vet att jag inte orkar som vanligt.

Blev inget jobb på dagiset iaf, som väntat.
Ingen utbildning,egentligen förstår jag inte ens varför jag fick en intervju men men.
Bara köra på igen och hitta något.
Hoppas på att Jax är bra tills på tisdag, då är det infoträff om utbildningen inom service.

Nu ska jag fortsätta vara halvdöd i soffan.

Hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards