-Sax och Jax-

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Sofie - 8 augusti 2012 20:37

Jeffrey Campbell - Spike Shoes hos Mylovebasket


Så jävla balla :D 


Och dessa också..önskar att jag kunde gå i såna här! Klicka på bilderna så kommer ni shops ;)


Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket


Får helt enkelt nöja mig med att titta på dessa ;) 




Jeffrey Campbell - Laced Shoe hos Mylovebasket


När jag såg dessa nu så var min första tanke att det ser ut som godis, kolasnören ni vet ;)

Av Sofie - 8 augusti 2012 20:21

Ska det verkligen vara så här jävla svårt att få ett jobb?! 

Med andra ord, intervjun idag.. Den gick ju faktiskt bra, fram tills att han berättar arbetstiderna.. 

Crap!

Viktigast var att kunna jobba helg, och det är ju kört.. Men sen också arbetstiderna i veckorna var 10-20 och det går ju inte. Visst, två dagar ledig i veckan då, men det hjälper inte mig heller :( 


Ge mig tips på ställen som har vettiga arbetstider, kan börja jobba 07 och sluta 17 senast.. 

Måste ju finnas nåt litet jobb åt mig, får se imorrn då ett tredje jobb är på G, och då på en förskola.. Vet dock inte som vad för förskolelärare kan jag ju inte jobba med utan utbildning. 

Hmm. 


Man ska visst inte vara ensamstående mamma och försöka hitta jobb för det verkar ju tamefan omöjligt. 


Blev tillfrågade om jag ville gå en utbildning, till fastighetsskötare.. Njaa.. 

Har ju utbildning som reservplan, ska på info den 21:a, så får väl se.. Har inget jobb dykt upp så ska jag iaf kolla läget på utbildningen, inom service/handel.. 

Samtidigt är det ju risk för operation också, det är ju väldigt lägligt mitt i allt.. 

Kul om jag får jobb men måste bli sjukskriven inom några månader? Jättebra intryck. Eller inte. 

Lite som, vad jag än gör så blir det fan jämt bara skit av allt. 

Ska det vara så jävla svårt? Blöö! Njösch! (Nu snodde jag ditt uttryck Ullis) Njösch, det funkar till mesta crappiga.. =P 


Idag fick jag "bra" brev hem också, ett steg i rätt rikting.. På tiden! ;) 


Fick också brev från exet Andreas också som sitter på Tillberga Anstalt för stunden.

Så nu ska jag skicka in en "ansökan" för att se om dom godkänner mig för att hälsa på där.

Lite sällskap kan han ju få när han är så långt hemifrån (Sundsvall) .

Den sista människan jag trodde skulle hamna på kåken faktiskt, lite roande nästan även om jag tycker synd om honom. 




Jaja, enough about me. 


Puss Hej på er!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards