-Sax och Jax-

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sofie - 1 februari 2011 13:44

Ja fyfan. 

Inatt har jag inte haft det lätt. 

Kom knappt upp ur sängen dom gångerna jag var tvungen att gå på toa för nu gillar bebis att sparka på min kissblåsa när jag sover. 

Kunde knappt vända mig i sängen för jag hade så ont. 

Kan nog vara för jag var ute med hunden massor igår, får lära mig att inte kuta omkring med henne här hemma också.. 


I helgen var jag till Enköping en sväng, skulle åkt på söndagen men åkte redan på Lördagen så hann jag umgås lite med folk, eller ja.. Några timmar iaf. 

Så i Söndags blev det vagnköp :) 

Sååå nöjd med min vagn, den är sååå snygg.. Och riktigt bekväm att köra.. 

Dock har ju katterna insett att fan vad nice det är att ligga i dom.. 

Sulkyn kan dom få göra vad dom vill med. 

Kombivagnen har jag lagt i filt och satt på footsacken så ingen katt kommer ner i mjukliften.. 


Denna veckan är det arbetsförmedlingen som gäller, yay. 

Känns så onödigt att bli inskriven på nån kurs nu för vem fan anställer mig nu liksom.. Men visst, har iaf något att göra om dagarna. 


Väntar forfarande på svar om lägenheten, om dom bara kunde ta och ringa snart så man vet om man får den eller inte. 

Ska se om jag kan få tag i dom så det händer något någongång. 


Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 14.40 så jag får se mitt älskade Sons of Anarchy !  :) 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards