-Sax och Jax-

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sofie - 2 februari 2011 19:10

Jag är såååå trött. 

Tänk om man kunde få sova en HEL natt någon gång i sitt liv.

Visst, nu får jag springa på toa hela nätterna och bebis vaknar och sparkar hej vilt.. 

Innan hade jag sömnsvårigheter ändå, men det är mer utmattande nu. 

Spelar ingen roll om jag lägger mig tidigt eller sent, samma visa ändå om nätterna..

Nog för att jag inte kommer få sova sen efter Maj, men det är då det.. NU kan jag väl få sova lite iallafall? :) 

Är ju knappt som folk om dagarna. 

Levande Zombie är nog rätt betoning på detta.

Svarar jag inte på mess/samtal så är det stor chans att jag sover. 

För det gör jag lite då och då, om dagarna/kvällarna. 


Har jag dock inte svarat på 24 timmar, då VILL jag helt enkelt inte svara. 

Jag väljer vilka jag pratar med, med omsorg. 


Nu ska jag och min halsbränna halsa lite kolsyrat vatten!



Av Sofie - 2 februari 2011 16:21

Jag orkar inte engagera mig i dig.. 

Vill inte och det är inget jag kommer att göra. 

Jag har annat att tänka på än dig. 

Viktigare saker än dig. 

Varför ens bry mig, när man får höra hot genom vänner? 

Känns ju jävligt bra, eller inte. 

Du har inga rättigheter när det gäller mig alls. 

Som man bäddar får man ligga. 


Saker och ting kommer alltid fram.. Något du tydligen inte lärt dig. 


En dag, har jag inget val kanske..  Men så länge jag har ett val kommer jag ta det andra valet. 


Till något annat. 

Varit på arbetsförmedlingen idag. 

FICK inte ens gå kursen som jag skulle, bara för jag är gravid..

Kan inte påstå att det gör mig något heller. Men ändå. 

Men ska gå på massa andra grejer istället. 



Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards