-Sax och Jax-

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sofie - 13 februari 2011 15:40

Nu börjar det kännas kroppsligen att man växt.

Inte alls lika rörlig som innan, svårare att ta sig upp ur soffan är nu om jag lagt mig ner.. Ser ju ut som en strandad val för fan. :P

Tur att jag har självironi alltså,skratt. 


Foglossningen verkar bara bli värre och värre, nu har jag haft ont i 2 dagar UTAN att ens rört mig förutom inomhus. 

Längsta jag gått var ner för trappen och hämta reklamen i postboxen. 

Vilket träningspass va ;) 


Min värk i käken har kommit tillbaka, yay. 

Så nu blir det alvedon igen, speciellt om nätterna.


Väldigt lockande att åka till Sthlm 4:e Mars, men får väl se hur ekonomin ser ut efter denna flytten.. :S 


Har visst råkat göra något med inställningarna på facebook, ser du inte mina uppdateringar/logg så kommentera bloggen här så jag vet. 

Vete fan vad jag gjort, eller hur jag får det ogjort. 

Gillar inte "nya" FB alls, är inte inne lika ofta heller längre. 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards