-Sax och Jax-

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Sofie - 5 februari 2011 22:35

Fyfan vad ont jag har.. 

Räcker visst med en liten jävla promenad så triggas det eller nåt. 

Nu på kvällen är det värsta jag varit med om.

Kan knappt röra mig, nu är jag helt övertygad om att det är foglossning. 

Crap. Crap. Crap. Crap. Crap!


Bara för jag skrytit om hur lätt jag haft det hittils så ska jag åka på allt skit nu istället. 

Ischias+Foglossning, vad är nästa? Havandeskapsförgifting? Nej fan, skjut mig isåfall.

Blir att ringa BM på Måndag och se vad hon säger, måste ju kunna röra mig ordentligt.. Eller iaf lite. Nu är det jobbigt att ta sig upp från soffan.. Och sätta på mig skor ska jag inte ens prata om.. 


Idag i soffan fick jag extremt ont i magen, var som om någon körde in en kniv och vred om några sekunder.. Borta några sekunder, sen kom det tillbaka.. Vete fan vad det var för något men det var läskigt iaf. 


Jag ser INTE fram emot värkarna sen.. Gjorde detta SÅ jävla ont vill jag inte veta hur resten kommer att kännas sen. 


Kollat på Mello idag, var inget i min smak direkt men rätt gick vidare till Finalen iaf av dom som kom vidare. 

Le Kid var nog det löjligaste jag sett, var som en blandning mellan Aqua(Im a barbie girl)  och en godispåse! 

Tråkigt att det inte är med någon hårdrock i år.. Nöjer mig med att playtones faktiskt ska vara med .. Yay. NÅGOT bra iaf. 


Nä fuck it. Nu ska jag sova, eller ja.. Försöka iallafall. 


Natti! 


Puss Hej! :) 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards