-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

- Blåtiran Jaxon

Av Sofie - 22 mars 2012 20:07

Fattar inte hur ungen lyckas.

När förra blåögat lagom försvunnit, nej då smaskar vi in skallen i soffbordet. 

Så nu har han ett märke där igen.. Går ju inte att sätta skydd på bordet då det inte är några hörn på det liksom.. 

Han har blivit extremt klåfingrig.. Vääääldigt långa armar har han fått. 


Nu är det ju full rulle i lägenheten på honom.

Han krype ju på sitt egna lilla sätt men fram tar han sig iallafall.

Måste skaffa sänglådor och ha under sängen för han är väldigt sugen på att krypa in där under.

Gör han det, då är det kört med att få fram honom utan att lyfta bort sängen först, knappast så jag får plats under =P 


Han vinkar så fort han hinner, säger man lampa, då stirrar han på lampan direkt.

Han snappar upp allt man gör och gör likadant, mormor lär han bara massa dumheter hela tiden. 



Har tvättat 6 maskiner, 4 maskiner med kläder var nog Jaxons.. Kul att kladda med mat =) 


Funderingen för imorgon är om jag ska orka trängas med folk på Dollarstore när dom öppnar här =) 

Har ju nära bra, bara 800 m från mig , yay! 


Haft Big Brother igång hela dagen och lyssnat.

Sipan blev utkastad av BB, wunderbart ! Beter man sig sådär får man skylla sig själv.

Läste artikel om att han ångrade hur han betett sig och vad han sagt där inne, klart han säger att han ångrar sig, han lär ju passa sig ute liksom.. Många skulle nog vilja läxa upp honom. 

Väntar på att danskarna ska kliva in, dom skulle ju in idag.. Vart är dom då? Hmm.. 


Jaja, ska väl glo lite på tv här.

Tjoflöjt!

 
 
Ingen bild

Gunilla

22 mars 2012 20:46

Hoppas att du inte får sos på dig gällande Jax`s "blåtira" som det hände med Lea.
Fråga Lea så kan hon berätta vad jag menar,vill inte ta upp det här.
Men det var bara skitsnack.

Hälsa gullungen från mig :)<3<3<3<3<3<3

Sofie

22 mars 2012 22:30

Jag vet vad som hände där.

Är dock inte orolig.
Barn GÖR illa sig, och han kommer garanterat lyckas med värre saker här i livet .. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards