-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

- Oh no

Av Sofie - 22 mars 2012 22:31

Dålig uträkning har nu resulterat i att jag ICKE har någon snus kvar. CRAP! 

Så nu måste jag ta mig till ett apotek så fort jag kan imorrn bitti för annars lär ju inte jag vara på så fint humör imorgon. 


Funderat på om jag ska börja snusa vanligt snus, iaf mini.. Dom finns överallt och då slipper jag ta mig till ett apotek för mina Zonnic istället, dessutom skulle det bli billigare för mig. 

Men fan, då får man bruna tänder .. Men billigare... Beslutsångest. 


Har ju rökt också nu senaste veckan då jag haft ett paket liggandes.

Klarat mig bra utan cigg, men när det är fint väder så blir jag sjukt jävla röksugen.

Otroligt störande, men det är på något sätt "mysigt" att ta en cigg i solen ute på balkongen med en kopp kaffe i handen, sommarvibes AB! 


Finns så mkt jag vill göra i sommar, enda jag vet bestämt är Skansen, dit SKA jag.. Jax älskar ju djur redan nu så han skulle säkert tycka att det är kul =) 


Var någon som hade skickat en fråga, råkade dock radera den. 

Hur kommer det sig att du döpt din son till Jaxon, det är ju ett ovanligt namn? 


Ja det var just därför, först och främst var/är jag lite beroende av Sons of Anarchy, där heter ju en karaktär Jackson "Jax" Teller. 

Jag hade besämt rätt tidigt att jag ville ha ett ovanligt namn och med ett X i. 

Tyckte Jax Saxin såg fel ut , så det fick bli Jaxon.

Döm av min förvåning när jag sedan får veta att det finns en Jaxon i Enköping till och med. Av dom 9 som finns i Sverige med det som namn ..

Så där har Du svaret =) 

Han heter dessutom Mikael i mellannamn, just för att hedra min morbror som dog för 18 år sedan, mördad i Enköping. 



Whaat, 2 blogginlägg på samma dag? Nu har jag nog slagit i skallen, har ju lite huvudvärk så.. Ja. 


Har Big Brother igång på datorn, KUL fest dom har.. Med folkbärs.. Haha. Stackare.

Hade hellre struntat i att dricka om det inte fanns vettig bira åtminstonde. 


Nu stör jag mig på att min blogg nästan är ROSA, eller den är ju det.

Jag är ju långt ifrån ROSA, det är inte jag.

Måste ändra färgerna, och headern när jag orkar. 


Ska sitta och njuta nu av min sista snus jag har i innan jag kan lägga mig.. Jax sover sen ett tag tillbaka.. Han har äntligen börjat somna tidigare på kvällarna nu. Men han vaknar ju tidigt också.

Dessutom tror jag att han har lite mardrömmar på nätterna då han kan vakna helt hysterisk och inget hjälper fram tills han slocknar igen.. 

Att han dessutom KRYPER i sömnen är läskigt, det gjorde han inatt.. var full rulle på honom, lös med mobilen på honon och han tvärsov verkligen.. Sen bara la han sig ner och fortsatte sova vidare.

Knäpp unge, men iof.. Med dessa gener, vad kan man begära =P 



Tjohej!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards