-Sax och Jax-

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Sofie - 10 december 2010 16:36

Som sagt, rundare har ju magen blivit alltså.. Så här såg den ICKE ut för några veckor sedan.. Hihi. 

Men är jag redan så här stor, så vill jag fan inte veta hur stor jag kommer att bli.. 

v.20 idag.


  

Av Sofie - 10 december 2010 10:14

Ja det var fan vad jag har blivit blödig. 


Imorse började storböla till denna låt, bara kom över mig som en våg.. Löjligt



Akon är det SISTA jag lyssnar på, inte min smak av musik alls.. Skulle jag skriva ut här vad jag kallar sån musik så blir jag ju påhoppad av någon som inte tål lite skämt och kallar mig rasist istället. 

Samma när man säger negerboll, wtf? Det har hetat så sen fan vet när.. Men vitlök får man säga, eh? Nej nu blev ju detta något helt annat samtalsämne så nu ger jag mig. Haha. 


Intressant att man hade över 50 läsare igår och man fick 2 kommentarer.. Haha. 

Vågar inte folk erkänna att dom läser ens blogg ? 

Jag läser 2 bloggar, och då kanske 1 gång i veckan. 





Tidigare månad - Senare månad

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards