-Sax och Jax-

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Sofie - 26 december 2010 17:09

Eller nåt. 

Firade Julafton hos min morbror, trevligt. 

Massa god mat, och trolltyg i tomteskogen :P 

Angel var rätt lättroad, hon fick en pruttkudde av mig.. Den gjorde succé.. Haha. 

Dock gick den sönder, så jag får väl köpa en ny till nästa gång man hälsar på. 

Morbrors fruga tog väl några hundra foton, så får väl se om det hamnar några fula bilder på facebook sen.. 


Idag var det dags för mellandags-rea .

Mötte syrran nere på stan, gick nog in i ALLA gallerior. 

Värst var HM, fyfan vad folk.. 15 meters kö, slutade med att vi gick därifrån.. 

Helt slut i fötterna efter allt knatande. 


Bebis rör sig varje dag nu :) Mysigt, dock inget som känns på utsidan.. Bara jag som känner det inifrån.. Runt 8 på kvällen är det mest action där inne :P 


Lite komiskt, hittade bild på min gamla dagisfröken från Sthlm. 

  

På den tiden var hon tydligen gift med Dan Ekborg.. Visste att dom var ihop då men inte att dom var gifta. 

Fick skäll av både henne och Dan en gång när jag jävlades med fröken och drog bort stolen för henne när hon skulle sätta sig. Icke poppis. :P 


Nej dags för en kopp te :) 





Tidigare månad - Senare månad

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards