-Sax och Jax-

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sofie - 16 december 2010 19:42

Hittat en tråd på familjeliv om "galna cravings".. Haha, ett gott skratt fick man iaf !


Några utvalda.. Varning för skratt-attack :P


  • Jag ville lukta på cigarettfimpar, helst sådana som legat i en burk ett tag och gottat till sig
  • Jag åt fullkornsbröd med ost och grönsaker och toppade av allt med bearnaisesås.

    En kompis åt varma wienerbröd till frukost som hon sköljde ner med rumsvarm lättöl.

    En annan kompis var helt tokig i doften av gummi och kunde gå in i ett varuhus och helt ogenerat ställa sej och sniffa på gummistövlar. Hon hade även en påse bruna gummisnoddar i väskan som hon tuggade på istället för tuggummi
  • Jag har luktcravings, är helt galen i vår duschtvål, garage, bilar/motorer och allt som hör till, vår källare i vår lägenhetslänga, lagret på ikea, bensin(var jag i och för sig innan också) och ajax och mr muscle originalsprayer =) Hehe
  • Jag ääääälskar att sniffa badsvamp. Den ska inte vara helt ny (för då luktar den blä) den måste introduceras i tvål ett par dagar och den ska givetvis inte varit använd för annat än just sniffandet. Så när jag är på stan letar jag som en galning efter "bra" badsvampar. Jag bara älskar dem, varje gång jag är på toa blöter jag ner den i skållhettvatten och sniffar i mig ett djupt andetag
  • Banan med salta pinnar är jag så sugen på just nu, det är super-gott! Men har inga salta pinnar.... Så jag äter vitkål med jordnötter istället, älskar smaken som blir när man blandar!
  • Gå in på Coop bland nya cykeldäck som hänger och vill bara äta och smaka på dem. Drar in så mycket luft genom näsan av doften så det känns som jag kan äta lukten. Jag blir så jävla sugen nu bara jag tänker på det! Bensin, gaser från tex Wartners vårtborttagnings medel, garage och vill bara äta upp de där starka farliga lukterna. JAG VILL HA! Men gummidäcken är dem absoluta favoriterna.
  • asså skratta inte nu... Men vajr gång jag borstade tänderna blev jag som hysterisk efter kall mjölk {#lang_emotions_surprised}härlig kombo va...
Av Sofie - 16 december 2010 17:47

Blev helt slut av att knata omkring på stan i 4 timmar med Soya, men kul hade vi.. 

Indiska is the shit, skulle vilja inreda med bara saker från Indiska, wunderbar! :) 


Skönt att få umgås lite, speciellt nu när mina planer för helgen gick i stöpet. 

Typiskt, jag som ville åka bort över helgen och bara umgås.. :S 

Men men, går väl fler tåg.. Eller om jag åker ändå, men kul att åka iväg utan cash på fickan.. Får väl se, hinner nog ändra mig ett antal gånger innan imorgon. 


Snöade utav bara helvete ute också, och blåste. 

Hittade mkt fint som ska inhandlas längre fram. 

Hittade till och med lite mammakläder jag vill ha, på HM.. Dock tyckte jag det mesta var tantkläder.. Vafan, hur många i 50-års åldern skaffar barn? Var mer kläder för min morsa.. Lite tråkigt. 

Finns ju massor på nätet, men dom kostar ju multum också. :/ 

Av Sofie - 16 december 2010 10:09

Jajjemän, gravida kosssan ska minsann på stan idag och glo med Susanna som kommer till Västerås.. Yaay jag får umgås lite  :D 


Har sovit konstigt inatt och drömt helskadade grejer.. 

Lagt märke till att jag sover längre, innan klev jag upp halv 7 varje dag.. NU vaknar jag vid 9 istället.. Så länge brukar jag aldrig sova. 


Snyft, missade ju Julkalendern.. Haha. Vilket I-landsproblem va.. Älskar årets julkalender.. Jag vill också ha en minigris som heter Pyret, så jäkla söt ! 

Tur att det går ikväll igen, Tihi. 


Idag känner jag mig extremt gravid, tror det är kläderna som gör det alltså för jag ser ju höggravid ut ffs.. Hmm.. Ska fota sen och slänga upp här :P 


Min blogg slog rekord, eller ja för mig iaf.. 118 läsare igår.. Det lär jag ju ändå aldrig toppa igen.. 


Nej, dags att kolla busstiderna så jag kommer ner på stan i tid.. 


Puss Hej!

Tidigare månad - Senare månad

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards