-Sax och Jax-

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sofie - 12 december 2010 21:18

Ja vafan, ska jag bli sjuk nu? Eller ska det ligga och dra i kroppen och bryta ut lagom till julafton, skulle då fan inte förvåna mig alls.

Vore ju trevligt att kunna svälja som folk!


Och nu fick jag tandvärk också, men tack.


Absolut inte min dag. 


Legat i sängen och glott på film, My Girlfriends Boyfriend med Alyssa Milano, har ju sett bättre film men ändå låg jag och bölade. Haha, löjligt. 


Har verkligen inte gjort ett piss denna helg, varit ute med Daisy några gånger bara men annars bara tagit det lugnt. 


Igår trodde jag domedagen var kommen när jag blödde lite, tänkte inga fina tankar då, men det gick över lika fort som tur var. 


Skulle behöva mammabyxor, men att hitta såna i min storlek är inte det lättaste och finns det så kostar dom därefter också :S Sånt är livet när man är tjock, lite extra tyg=extra dyrt.. 


Tycker det är lite halvroligt att folk inte fattat att jag inte ens bor i Enköping längre.. 



Tidigare månad - Senare månad

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards