-Sax och Jax-

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Sofie - 15 december 2010 22:54

Crap, imorgon måste jag inhandla nässpray.. Börjar bli stop rejält och jag som inte KAN snyta mig.. Eller kan, kan jag nog.. Men jag hatar folk som snyter sig, det är så vidrigt att veta vad som döljer sig i det där papperet..  Blää .

Får kväljningar av att se andra snyta sig så hur ska jag själv klara av att snyta mig, det går ju bara inte.. Lär ju vara rätt ensam om denna fobin. 


Imorgon ska jag iaf ner på stan här, möta Susanna och kolla runt lite på stan.. Kul, när man är fattig.. men vad gör man inte för att få vara lite social :) 


Hoppas jag hinner få pengar innan helgen så inte mina planer faller i stöpet.. 



Nej fan, dags att sova lite.. Natti Natti :) 

Av Sofie - 15 december 2010 17:27

Fan vad kul att kolla statistiken här och se att så många läser.

Än så länge uppe i 70 st idag, det är nog rekord för min blogg, på alla ställen där jag bloggat innan också. 


Denna sidan gillar jag mest faktiskt, lättnavigerad, statistiken- kul att se vart alla hittat bloggadressen, dom flesta är ju via facebook, några från familjeliv och sen några nya som också bloggar här.. 


Skitskoj, helt plötsligt älskar jag att blogga.. Attention whore?! Haha. 

Ska bara förstå hur jag får in Gästboken här på bloggen också, för det verkar inte riktigt vilja funka. 


Dagens craving: Kubb (fikabröd).. Nam Nam. 


Måste köpa mig en våg så jag kan hålla koll på om jag gått upp något. 

Har ju tillräckligt med överflöd så bebis kan väl vara snäll och "ta" av det? Eh? :P 

Blev lite grinig igår när jag skulle sätta på mig ett par byxor som jag inte haft sen innan jag blev gravid.. Brallorna började ju nästa garva åt mig -Trodde du på den själv eller? Fick ju på mig dom, men det var ju kämpigt att slå ner arslet på en stol och dessutom komma ihåg att andas ;D 



Länkar gärna andras bloggar om Ni vill.. Bara kommentera med bloggadressen så fixar jag det ! :) 


Vad händer på nyår då kära vänner? Jag vill gå på en FET jävla fest så jag kan pimpla mitt alkoholfria vin/öl.. Var så längesen man var på en fest med massa folk.. 

Sen man flyttade till en stad där man mer eller mindre inte känner någon så blir ju inte umgänget som förr.. Jag som är SÅÅÅ social, träffar ju knappt en kotte här vilket är mindre roligt.. 

Av Sofie - 15 december 2010 11:45

Nu trodde ni att det var nå smarrigt va ;) Haha nej, hade sällskap i duschen av Tusse igen.. Galen denna katt som gillar vatten, eller just värme. 

Har man haft spisen igång vill han ligga på plattorna, han vill gärna ligga på dom kokheta elementen. Hårfönen har han också insett att den är varm när den är igång. 


Första gången jag filmade Tusse :


Ska försöka filma han längre och på ett annat sätt, då han vill sitta i famnen när man duschar, så ska jag försöka mig på att filma då men med kläder på of course.. :P 


Ingen feber idag, yay! Men vem vet, kanske är lugnet före stormen det.

Ingen som vet någon som kommer ha en barnvagn till salu?

Vill ha en svart/röd, gärna kombivagn! Give it 2 me ! :) 

Tidigare månad - Senare månad

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards