-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

- Mello ikväll :)

Av Sofie - 19 februari 2011 10:01

Satt igår och lyssnade på bidragen.. 

Eric Saade´s bidrag låter ju exakt som Lili & Susie´s låt Oh Mama. 

Rakt av, var inte bara jag som reagerade där.. 

Plagiat AB ? 

Nog för att låtar kan påminnna om andra, men detta var väl lite väl att ta i.. ? 


http://svtplay.se/v/2330271/melodifestivalen/smyglyssna_pa_eric_saade_-_popular?sb,k151375,1,f,-1


Har jätteont idag med.. :S Detta är inte kul längre. 

Kanske ska testa att sätta en halsduk runt midjan och dra åt.. Tills mitt bälte kommer.. För detta är inge roligt. 


Usch :/ 


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2011/article8596117.ab

 
 
Bunny

Bunny

19 februari 2011 10:23

Hej Sofie! :)

Den verkar må bättre nu som tur är :) Mamma försökte ju men den hann undan, men hon håller sig nära oss så vi håller koll på henne :)

Det är viktigt att hjälpa dem som inte kan det själva ღ

Åh, en liten uggla, vad mysigt!

Kram ღ

http://www.katidis.wordpress.com

Sofie

19 februari 2011 12:37

Åh, ja vad bra :)

Ja ugglan var jättesät, hon tog in den hos sig där det dessutom bor 5 katter och en Golden Retriver :P Hon fick sätta den i en kattbur för nog för att den var liten men hade den bitit så hade den bitit av ett finger lätt.
Morsan som bara gick ut med en filt och hämtade den lilla stackaren.. :)

kram

 
Bunny

Bunny

19 februari 2011 10:25

Försvann min kommentar... :S

http://www.katidis.wordpress.com

Sofie

19 februari 2011 12:37

Nejdå den kom fram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards