-Sax och Jax-

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Sofie - 8 april 2013 11:06

.

.

.

.

Tror nästan att jag är liten sliten fortfarande efter fredagens festande. 

Vi kör på all in alltså, tokfest eller ingenting. 

Finns inget mellanting. 

Kom hem 7 på morgonen på lördagen, wild! ;D 


Är fan för gammal för att festa så hårt, nu blir det lugnt ett tag framöver alltså.. 


Längtar till sommaren nu, Cityfestivalen och Power Meet, lääängtar tamefan. 

Eller bara att slippa vinterkläder, overaller och vantar.. Bara slänga på Jax en tröja och sen gå ut istället för att pälsa på utav fan där. 


Ta en filt och gå och sätta sig nånstans, åka och bada.. Åh underbara sommar, kom igen nu! 

Jag må älska snö och vinter, men nu vill jag ha värme :D 

Hoppas ju också på att operationen ska bli av innan sommare, dock är det inget jag räknar med längre :/ 

Imorgon blir det infoträff på sjukhuset här i Västerås, förstår inte alls meningen med den infon då man var på info som första besök i Uppsala, så onödigt.. Vägrar opereras i Västerås, litar inte på sjukhuset eller vården alls i denna staden. Usch. 


Efter det besöket imorrn blir det lalla runt på stan en sväng innan jag har möte på AF istället. Äntliigen! Sega jävlar.


Samtidigt får morsan passa JAxon, hon fyller dessutom år imorrn.



Har skaffat mig konto på http://ask.fm/SofieSaxin så ställ lite roliga frågor där så jag har nåt kul att svara på sen :D 


Ciao! 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards