-Sax och Jax-

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Sofie - 29 april 2013 21:08

Vi lever fan på 2000-talet. 

Är det inte dags att inse att alla gillar olika. 

Varför ska man inte få älska den man vill? 

Oavsett vilket läggning man har, man SKA få älska vem fan man vill. 


Förstår inte problematiken. 

Killar tycker att två tjejer som kysser varann är skitsexigt, men två killar nej fyfan vad äckligt. 

Vart ligger logiken? Dubbelmoral, kan två tjejer vara sexiga ihop så kan väl två killar vara minst lika sexiga för det. 


Tänk om det var så här, hur tror du att det skulle kännas då? 

Hoppas faktiskt att någon tar åt sig och inser hur fel man tänker ibland:

Se hela klippet, det är värt det! 


Jag känner många som är homofober, jag undrar hur fan ni tänker egentligen? Vad är det som är så jävla fel? Va? 

Oftast törs ni inte stå för dessa åsikter, många erkänner det inte ens. 

Skäms på er tamefan!


Av Sofie - 29 april 2013 20:57

Bla bla bla

Bla bla bla

Bla bla bla

Bla bla bla

Bla bla bla


 :P 



Något jag hatar är när folk säger att dom ska ringa en viss dag och sen hör man inte ett skit. 

I ondsdags eller senast i torsdags skulle jag ha hört nåt angående om det blir operation eller inte i V-rås innan sommaren. 


Väntar fortfarande på det samtalet, suuuuck! Jag vill ju veta NU om det blir här i stan, eller Akademiska eller St: Görans sjukhus.. 

Har jag inte hört nåt innan 12 imorrn så får jag väl ringa och leta rätt på kärringen jag pratade med, har ju däremot ingen koll på vad människan hette, lyssnar som vanligt inte när folk säger sina namn. 

Minnet är det nåt fel på, konstigt nog kan jag namnen på alla ungarna på Jax avdelning på dagis, men vet inte vilken fröken som är vilken, vet namnen men inte vem som är vem. Mysko. 


Nåt annat jag hatar sjukligt är folk som inte kan komma i tid, förstår inte problemet, säger man en tid så ska man väl dyka upp den tiden, inte en halvtimme senare eller mer. Speciellt inte utan att ens höra av sig.

Bah! Foolk! 

En del man känner får man säga till att man ska mötas en timme tidigare än vad man egentligen ska för att få dom att komma i tid. 


Jag är tvärtom, jag är alltid FÖR tidig, minst en halvtimme, men hellre det alltså. 


Nu är det ingen som behöver ta åt sig då ingen varit försenad just för stunden, bara jag som kom på detta och ville yttra mig. 


Punktlighet ser jag som ett måste.


Just sayin.


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards