-Sax och Jax-

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Sofie - 30 april 2013 21:28

Verkligt, eller ja, mer verkligt att jag faktiskt ska göra operation snart. 


Idag ringde dom från Kirurgen och sa att dom inte skulle klara vårdgarantin och undrade om jag kunde tänka mig operation i Uppsala, HELL YES! fick dom till svar, haha. Bokstavligen. Eller HELL YEAH var det kanske. Skitsamma. 

Fick som jag ville, ingen op i Västerås, gillar inte detta sjukhus och kommer aldrig göra det. 

Nu blir det Uppsala istället och det känns sååå mkt tryggare på nåt sätt.

Man har ju ändå genomlidit själva utredningen där på Akademiska.


Nu fick jag däremot lite panik, skulle ha bunkrat upp mera av Modifast, har för 6 dagar än så länge bara hemma, mera behövs. Så nu hoppas jag att kallelsen dröjer en liiten stund iaf så jag hinner få pengar innan det är dags att börja leva på flytande, annars blir det jobbigt, har ju inget att sälja heller, så ja.. Yay. 

Men det ordnar sig väl, förhoppningsvis ^^ 


Nä, kolla på film eller nåt.. Ciao!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards