-Sax och Jax-

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Sofie - 23 april 2013 20:44

Tror att Jax sett på Timon och Pumba för mkt ;) 

Idag precis innan vi skulle in på dagis så ser jag en daggmask på backen, så jag pekar ju på den åt Jax eftersom han aldrig sett en sån förr(förra året var han ju så liten för att reagera på sånt) 

Så han tar upp den, tittar på den och säger Mmmmmm! och slänger in den i munnen. 

Mums! Tur att jag var snabb och fick bort masken.. 


Han är i nån såndär härlig och (jag lovar) jätterolig trots, oftast skitgrinig och då duger ingenting.

My god, grabben har humör! 

Han är precis som mig, lugn och snäll men blir vi arga då jävlar blir vi arga. 


En annan kul sak, blöjan åker ju av 7 gånger om dagen, bara väntar på att han ska ha hunnit få av den när han bajsat, och fan vet vart det hamnar då.. Tacksam om att det hittills bara varit kiss *peppar, peppar*


Imorgon eller på Torsdag får jag ju veta när det blir op också, förhoppninsgvis.. Allt hänger ju på att 1 av 5 hoppar av/inte kan de datumen som finns. 

Enda fördelen med att vara utan jobb, jag kan när som, säg imorrn och jag är där direkt. 

Nu är jagt redo,detta med OP är ju ingen nyhet, tänkt på den i många år men aldrig kommit till skott med att göra nåt åt det, men har nog inte varit redo innan heller. 


Flyttade ut min säng igen i vardagsrummet för någon vecka eller två sen.

Varje morgon när jag vaknar ligger det en viss liten herre i min säng, oftast kommer han in mellan 03-06 på morgonen, men det e rätt mysigt att han ligger där och ser söt ut, oftast iaf, om han inte har nå hyss för mig.. 


Fan, sjukt.. På torsdag blir han 2 år. 


För två år sen exakt, då satt jag i soffan helt ovetandes om att det skulle säga plask i soffan. 

Sen att det tog närmare två dyng innan han föddes är ju en annan sak. ;) 


Puss hej!

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards