-Sax och Jax-

Direktlänk till inlägg 16 december 2010

- Roliga Cravings, Hahahaha.

Av Sofie - 16 december 2010 19:42

Hittat en tråd på familjeliv om "galna cravings".. Haha, ett gott skratt fick man iaf !


Några utvalda.. Varning för skratt-attack :P


  • Jag ville lukta på cigarettfimpar, helst sådana som legat i en burk ett tag och gottat till sig
  • Jag åt fullkornsbröd med ost och grönsaker och toppade av allt med bearnaisesås.

    En kompis åt varma wienerbröd till frukost som hon sköljde ner med rumsvarm lättöl.

    En annan kompis var helt tokig i doften av gummi och kunde gå in i ett varuhus och helt ogenerat ställa sej och sniffa på gummistövlar. Hon hade även en påse bruna gummisnoddar i väskan som hon tuggade på istället för tuggummi
  • Jag har luktcravings, är helt galen i vår duschtvål, garage, bilar/motorer och allt som hör till, vår källare i vår lägenhetslänga, lagret på ikea, bensin(var jag i och för sig innan också) och ajax och mr muscle originalsprayer =) Hehe
  • Jag ääääälskar att sniffa badsvamp. Den ska inte vara helt ny (för då luktar den blä) den måste introduceras i tvål ett par dagar och den ska givetvis inte varit använd för annat än just sniffandet. Så när jag är på stan letar jag som en galning efter "bra" badsvampar. Jag bara älskar dem, varje gång jag är på toa blöter jag ner den i skållhettvatten och sniffar i mig ett djupt andetag
  • Banan med salta pinnar är jag så sugen på just nu, det är super-gott! Men har inga salta pinnar.... Så jag äter vitkål med jordnötter istället, älskar smaken som blir när man blandar!
  • Gå in på Coop bland nya cykeldäck som hänger och vill bara äta och smaka på dem. Drar in så mycket luft genom näsan av doften så det känns som jag kan äta lukten. Jag blir så jävla sugen nu bara jag tänker på det! Bensin, gaser från tex Wartners vårtborttagnings medel, garage och vill bara äta upp de där starka farliga lukterna. JAG VILL HA! Men gummidäcken är dem absoluta favoriterna.
  • asså skratta inte nu... Men vajr gång jag borstade tänderna blev jag som hysterisk efter kall mjölk {#lang_emotions_surprised}härlig kombo va...
 
 
Ingen bild

Soya

16 december 2010 21:39

hahahaha! Jag vill nog aldrig bli gravid. Värsta toxicated rollercoaster. Cravings sa du? Låter ju förfan som en dopamin-junkie med skeva smunshies. :P Men det är en av anledningarna jag tycker om dig! Synd att jag inte klädde mig i läcker gummi och hade tvättsvampar som stoppning, fatta vad du hade älskat mig? och när vi fikade- vadå varm choklad?! creame milk á la listerine!- Me had fix just for you baby!

 
Ingen bild

Soya

16 december 2010 21:40

Oj! Det var inte dina cravings, my bad! :P

 
Ingen bild

nadja

17 december 2010 10:29

hahaha skratt attack blev det =D

 
missja

missja

6 januari 2011 12:48

Haha, cravings är inte att leka med. Har hunnit med ett par stycken under denna graviditet. Mest skruvad är den som har fastnat. Jag älskar att äta dijonsenap!! Äter ca 1 burk i månaden minst - med sked!!

Hoppas du slipper de knäppaste varianterna. Du har ju rätt länge kvar på din graviditet och man brukar ha en tendens att bli allt knäppare mot slutet av graviditeten :D

http://missja.bloggplatsen.se

Sofie

6 januari 2011 14:12

Åh fy, Dijonsenap.. Det som är så äckligt.. Blää.. Haha.

Ja det hinner säkert tillkomma mer konstiga grejer.. Annars är det mest dofter jag gillar nu, bensin och spolarvätska.. Nom Nom ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 14 mars 2014 17:38

Finner inga ord för hur mycket otur jag jag har haft här i livet när det gäller det mesta.. Många vet det mesta men ingen vet allt som jag går och bär på. Egentligen tror jag att jag skulle behöva gå till en psykolog men vet att börjar jag väl g...

Av Sofie - 3 mars 2014 11:02

Helt sanslöst hur trött jag kan vara. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet utan problem. I förrgår hände något läskigt. Hade nattat Jaxon och skulle väl resa mig ur sängen.. Vaknar helt plötsligt upp på golvet, vet inte hur länge jag legat ...

Av Sofie - 26 oktober 2013 08:54

Nu är vi Enköping hos Camilla :) Jax röjer på som aldrig förr ;) Förstår inte hur ungen orkar.. Man blir trött på att bara se på ;) Nu får han lekbesök av Julia också :) Tjohej! ...

Av Sofie - 21 oktober 2013 12:54

Här får ni tips om en sida med Lyxiga sexleksaker.  Varför satsa på billigt skit?    Man får ju vad man betalar för.    www.lyxigasexleksaker.se   Det är enkelt att beställa, man får ett diskret paket så ingen kan lista ut vad som kan ...

Av Sofie - 20 oktober 2013 20:58

Det är tur att man festar så pass sällan som man gör, men my god..    Somnade väl runt 5 inatt, tur att man hade snälla människor som tog hand om en i dimman då jag inte alls mådde bra där ett tag, men det var självförvållat. Snurrigt var det i...

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards