-Sax och Jax-

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Sofie - 1 januari 2013 21:41

Idag på vägen hem frå morsan så möts jag av en familj som ska skjuta raketer. 

Okej, visst. 

Tills pappan räcker fram en stor jävla raket till ungen, kan ha varit max 7 år.. Och han låter ungen hålla i skiten medans han tänder på den.. ?! Jävla idiot ! 

Hade inte karln varit så biffig och sett så läskig ut hade jag nog sagt både det ena och andra men kände inte riktigt för att slåss när Jax var med direkt. 

Sen ska morfar/farfar smälla en, han sätter den iaf på backen och springer.. 

Inget händer dock, dom väntar en stund.. Sen skickar dom fram ungen för att kolla den, vad fan är fel i huvudet på folk?! 

 

Tillbringade nyårsnatten hos morsan, small på rejält där, Jax han tvärsov genom hela skiten, fattar inte. =P 

Men varför måste man stå utanför portarna och smälla? 

Detta med att inte smälla i tätbebyggda områden verkar inte gått in i skallen hos alla alltså. 

Såg stackars stressade fåglar som inte visste vart dom skulle ta vägen, stackarna. 

 

En annan sak jag stör mig otroligt på gällande fyrverkerier är att alla verkar tycka att det e hela okej att lämna alla "liken" av fyrverkerierna, okej det som flyger upp i luften är ju inte lätt att hålla koll på men alla dessa smådelar och stora lådor som blir kvar, dumt att kasta skiten när man är klar? Nej man bara går därifrån, det är ju faktiskt böter på nedskräpning.. Ja nu är bitterfittan igång igen, finns så mkt skit här i världen som gör mig förbannad. Punkt. 



Helt plöstligt tycker jag att det e kul att blogga igen, är nog bara för jag väntar på att mitt domännamn ska komma i bruk så jag får en "riktig" adress till bloggen ^^ 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards