-Sax och Jax-

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sofie - 3 januari 2013 22:00

Äntligen funkar mitt domännamn, sweet! 
Kommer nog bli ännu roligare att blogga nu ;) 


Binero kan jag tipsa om ifall du vill skaffa en egen domän, billigt :) 

Dock var jag ju helt clueless när det gällde att koppla domännamnet till bloggen så jag mailade supporten och fick hjälp nästan direkt, otroligt snabbt gick det, så tack tack till Stefan Sohlberg på Binero för hjälpen ikväll. 

Otroligt tacksamt när man fattar ingenting :D 

 

På tal om något helt annat. 

Finns det någon widget man kan sätta på bloggen som länkar till ens instagram? Hojta om Ni vet nåt :D 

 

 

Dags att sussa kudde, plugg imorrn.. Katten åt upp min läxa? Funkar det som snart 30-åring tro? ;) 

 

Natti Natti ^^ 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards