-Sax och Jax-

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Sofie - 7 januari 2013 22:36

-

-

-

-

-

--

-

-

-

--

Och inte ens ett roligt skämt :/ 

Dessa JÄVLA sjukdomar hit och dit.. Jag är tokförkyld igen. 
Dagis ringde till skolan idag för (jag hade ljudlöst på mobilen) och berätta att Jax var dålig. 

Så det var bara att dra till dagis direkt, ögoninflammation, the joy. 

Bara väntar på att det ska börja klia i mina ögon också, för det lär ju komma. Blä.

Många år sen jag hade det sist, haft det några svängar så det kan väl räcka? 


Suttit och försökt räkna ut hur mkt modifast jag måste köpa sen också, kommer bli en dyr månad det. 

Så blir jag godkänd för OP nästa vecka så börjar jag hamstra direkt så jag får ihop lite tills det e dags för dom spännande veckorna. 


Blir säkert inge mer skola denna veckan, tur att jag iaf fick med boken hem och allt annat så jag kan fortsätta på min grymma affärsidé som ska redovisas innan vi går ut på praktiken. 


Sökte ett jobb idag också, hade fått brev i lådan från Pingdom, garanterat halva Västerås som fått det men chansade iallafall, kom dock på att jag glömde skriva en hel del, haha. 

Skulle vara ett skoj jobb om man får det, erbjöd praktik också, så får väl se om dom hör av sig. 

Tror att det sitter ett helt gäng med sköna människor där. 


Annars vete fan vart jag ska ta praktik, har väl några ställen jag är lite sugen på iaf, ska bara finna tiden till att gå dit också. 


Natti Natti :D 


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards