-Sax och Jax-

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Sofie - 23 januari 2013 20:22



Att lite pulver kan vara så dyrt, och massor behövs. 
Komiskt när man skrev ut i köp/säljgrupperna att man söker dessa, bara vällde i kommentarer om OP och folk som gjort sån.. Lite kul :) 
Är nog mer folk än man kan tro som gjort denna operationen. 


Även om operationen inte blir av förrän i April/Maj så börjar jag hamstra Modifast redan nu, lika bra att fördela kostnaderna på dessa lite så inte allt kommer direkt, blir ju dyrt som satan.. 


  

Vet du någon som har lite ligger i skafferiet så hojta, jag köper direkt vid rätt pris iallafall ! 

Synd att det bara är Modifast vi får använda.. Drygt att jag dessutom redan beställt provpåsarna man kan beställa men åt någon annan så nu kan jag ju inte göra det själv, lite bittert. 


Nu plingas det i luren hela tiden, Jax sover som tur är, tvärdäckade .. Vi sov hemma hos morsan inatt så jag hjälpte henne med Daisy där hemma.. 


Pöss !


Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards