-Sax och Jax-

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Sofie - 5 januari 2013 21:58

Tog en svängom ner till lek och buslandet idag med Jax.

Var riktigt tråkigt där, eller Jax röjde ju på som vanligt. 
Vi skulle sätta oss och fika, kom halvvägs tills Jax stannar upp och går fram till en kille som sitter och fikar, tar han i hand och bara står där och håller en främmande karl i handen. Haha. 
Får nog ta och lära honom att man inte ska prata med främlingar, han sa ju dock inte ett ljud, bara stod där och såg nöjd ut och höll i handen, ett stadigt grepp också :P 


Sjukligt dyrt att fika där iaf, synd att man inte får ta med eget att äta, Jax är inte så imponerad av utbudet där :/ 


Hann bara komma hem så däckade ungen i min säng.. Tog på krafterna att leka i  timmar där och sen inte heller ha en vagn att sitta i på hemvägen. Men han ääääälskar att åka buss utan vagn, han ser ju så mkt mera då :) Plutten. 


Kan inte fatta att han blir 2 år i April, helt sjukt hur fort tiden går. 

Jag har bara 2 veckor kvar av utbildningen nu också, sen går vi ut på praktik,måste bara hitta en plats, det börjar bli bråttom nu, förra prakikperioden var jag ute i god tid och hade det klart först av alla, men Dollarstore vill jag inte till.. Skulle knappt våga ta ett jobb där heller, det går så dåligt för dom i Västerås så dom finns säkert inte kvar länge till om dom inte skärper sig gällande mycket. 



Förkyld har jag lyckats bli igen också, snorar och har ont i halsen, lite feber tror jag också. 
Får hoppas att jag håller mig frisk sista veckorna i skolan, har ju missat så mkt redan för just konstanta sjukdomar.. 


Halvfastnat i Benjamin Button, inte min smak av film men verkar ju inte skitdålig iaf. 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards