-Sax och Jax-

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Sofie - 12 januari 2013 20:08

Har lagt märke till att har jag en väldigt extrem rubrik så ramlar det in läsare helt plösligt. 

När jag hade rubriken Kåtslag sist ramlade det in mail från kåta karlar. 

Haha. 


Bara för att jag skrev att jag var sexuellt undernärd som betyder det inte att jag vill ha k*k direkt av någon random på facebook, just sayin

Var ju inte bara 1 som skrev direkt, haha. 

Eller att jag helt plötsligt var barnledig, såg karlarna det som en invit tro? 

Nej tack, klarar mig ändå faktiskt. 
Nästa jag ska ligga med, är antagligen någon jag inte träffat ännu eller garanterat inte redan legat med. Enough said.


Haha fick just en fråga på facebook från en snubbe, är du alltid lika snygg som på din profilbild? 

Mitt svar: 

Haha njaa, blir alltid snygg på foto, ser alltid så mkt smalare ut där, kan ju vara för att man gör sig till  För stunden ser jag ut som sju svåra jävla år + några nödår.. Osminkad, oborstat hår och ett öga som kladdas igen hela tiden, sexigt va ?

 

Tyckte att det var ett ganska bra svar. 

Fat-girl-angle is the shit, det vet alla tjockisar ;D 

 

 

På tal om annat, en sån här vill jag ha som husdjur, vem fixar?! ;) 

 

En hoppspindel, så sjukt söt att jag smälter!! 

 

Fortfarande jävligt sjuk btw, imorse när jag vaknade var det extremt vad sjuk jag var, men några timmar senare mådde jag iaf lite bättre till att nu må sämre igen :( 

Skiter i vilket, på måndag SKA jag till skolan. Sista veckan förfan. Måste. 

Förutom torsdag då, Uppsaladags, yaaaay.. Ja det är ett jävla tjat om det va. 

Min blogg va? Skitnerdig.se

 

Over and out. 

 

Buzzador

Presentation


Hårdrockande morsa på snart 31 år, ensamstående med sonen Jax, bloggar om lite allt möjligt.
Gjorde en Gastric bypass 12/6 i år. Fräckheter,svordomar och skadad humor kan du säkert få se här ;)
Bloggar dock väldigt sällan nu för tiden, och säger allti

Senaste inläggen

Expose

Splinx

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Gästboken

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

*

Creeper

Klick me ;)

;)

Bloggportalen

Tourn


Ovido - Quiz & Flashcards